Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش مشترک شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان مرکزی در شازند برگزار شد ودر این همایش ضمن اینکه مسائل و مشکلات شهرداری‌ها بررسی شد از پنج شهردار برتر استان در امر مناسب سازی معابر شهری و پارک‌ها برای معلولین قدردانی شد.

در این همایش مسائل مبتلابه شهرداری‌ها اعم از مشکلات مالی، اعتبارات اسناد خزانه، کمبود نیروی انسانی، حدود وظایف آتش نشانان، دوره‌های آموزشی، مناسب سازی معابر و پارک‌ها برای معلولان، استفاده از تسهیلات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همایش مشترک شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان مرکزی با حضور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛ حمید حیدری، حمیدرضا نوازنی و کسایی پور مدیران کل دفاتر امور شهری و شورا‌ها، فنی، امور عمرانی، ترافیک و حمل و نقل و اداری مالی استانداری در شهرستان شازند برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تجلیل از پنج شهردار برتر استان مرکزی در همایش مشترک شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس

تین نیوز

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صبح امروز سی ام فروردین نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا