Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@09:09:53 GMT

فن دایک دریبل نخورده؟ خودم دریبلش زدم!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۸۴۰۷

فن دایک دریبل نخورده؟ خودم دریبلش زدم!

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام در مورد ویرژیل فن دایک، مدافع مقتدر مرسی سایدی ها صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل آماری منتشر شد که نشان می داد فن دایک در طول فصل گذشته هرگز در عرصه باشگاهی دریبل نخورده است اما لوکاس مورا ضمن تمجید از مدافع هلندی لیورپول با دیده تردید به این آمار و ارقام نگاه می کند و معتقد است خودش موفق شد فن دایک را در فصل قبل در دیدار تاتنهام برابر لیورپول جا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لوکاس مورا گفت: "فن دایک بازیکنی با فیزیک بدنی مناسب بوده که فصل خوبی را سپری کرد و من فکر می کنم او به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر هم انتخاب شد. اما آماری وجود دارد که می گوید فن دایک در طول فصل هرگز دریبل نخورده که من نمی دانم حقیقت دارد یا خیر، اما اگر بازیکنی قادر به گذشتن از سد فن دایک باشد یعنی وی را دریبل زده است.

 

ما فصل قبل برابر لیورپول مغلوب شدیم اما من توانستیم دروازه این تیم را باز کنم و فن دایک در مقابل من جا ماند، البته فن دایک مدافعی فوق العاده به شمار می آید. آیا فن دایک بهترین مدافع جهان است؟ در فوتبال مدافعان بزرگی زیاد وجود دارند اما در فصلی که گذشت من فکر می کنم فن دایک در میان سه مدافع برتر جهان جای داشت."

لوکاس مورا ویرجیل فن دایک لیورپول پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکاس مورا ویرجیل فن دایک لیورپول پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به جای پاس های تیکی تاکا باید می جنگیدیم؛ باید همه از جمله خودم را تعویض می کردم

سرمربی الگری به شدت به انتقاد از رویکرد بازیکنانش در شروع بازی با کالیاری پرداخت و گفت آنها به جای پاس های کوتاه یک متری باید در زمین می جنگیدند. 

یوونتوس در ادامه فرم ضعیف خود، امشب در خانه کالیاری 2-0 عقب افتاد اما توانست در نهایت به یک تساوی 2-2 برسد. این ششمین بازی متوالی یوونتوس در خارج از خانه در چارچوب سری آ است که آنها پیروزی کسب نکردند. از فصل 2009/2010 چنین آمار ضعیفی برای بیانکونری ثبت نشده است.

از ماسیمیلیانو الگری سوال شد مشکل تیم در نیمه اول چه بود که 2 گل عقب افتاد؟

ساده است. ما اجازه انجام 7 ضدحمله به حریف دادیم و دائما به دنبال پاس به سبک تیکی تاکا به بازیکنی که یک متر فاصله داشت، بودیم و اشتباه می کردیم. مقابل تیمی مستحکم و خشن مانند کالیاری باید بجنگید. شرایط را درک نکردیم؛ مخصوصا وقتی توپ به خوبی روی آن زمین حرکت نمی کرد، باید به جای پاس های کوتاه، پاس بلند می دادیم. 7 بار به آنها اجازه ضدحمله دادیم. از نظر تکنیکی اشتباهات زیادی داشتیم و وقتی شما در این برهه از فصل بازی می کنید، اگر به اندازه حریف استحکام نداشته باشید، شکست می خورید. به همین دلیل بود که بازیکنان کالیاری در پایان بازی همگی کاملا خسته و کوفته بودند. آنها تمام توانشان را گذاشتند. در چنین شرایطی یا باید هم اندازه آنها بگذارید یا با کارهای تکنیکی از آنها رها شوید اما ما هیچ کدام را انجام ندادیم. 

این اولین بار نیست که یوونتوس بازی را تنبل آغاز می کند و تلاش می کند در نیمه دوم برگردد. آیا این مشکل ذهنی است؟

ما به بازی برگشتیم اما باید باعث شود فکر کنیم. اگر به اندازه حریف ندویم، به ندرت می توانیم با کیفیت تکنیکی بازی را ببریم؛ مخصوصا در ابتدای بازی. اینکه چنین عزمی از خودمان نشان دادیم، خوب است اما نمی توانیم به همین شکل نیمه اول را به حریف هدیه دهیم. پنالتی دوم را روی یک پرتاب اوت متحمل شدیم و پنالتی اول روی یک پاس اشتباه. ما باید رویکرد آغاز بازی را درک کنیم و این نشانه پختگی است. ارائه بازی خوب در کالیاری همیشه سخت است زیرا کیفیت زمین کار را کُند می کند و توپ به سرعت حرکت نمی کند. تیم های من اینجا همیشه یک جنگ داشتند و ما شرایط را درک نکردیم. اگر می خواهید در سطح بالایی باشید و چیزهای بیشتری بخواهید، باید چنین مسابقاتی را درک کنید. این یک پروسه است که این تیم جوان آن را می گذراند. باید یاد بگیرند به استقبال دوئل ها بروند و می جنگیدند. تا زمانی که کالیاری آن تمپو را حفظ کرد، ما باید به همان شدت توان بدنی می گذاشتیم و حداقل بازی را مساوی نگه می داشتیم تا وقتی خسته شدند، بُعد تکنیکی ما بتواند تفاوت را رقم بزند. ما این کار را نکردیم. 

الگری در این بازی از ابتدا از آلکاراز در خط هافبک استفاده کرد و در نهایت وقتی همزمان از کیه زا، ییلدیز و ولاهوویچ استفاده کرد، به گل رسید. او همچنین میلیک و ایلینگ جونیور را به بازی فرستاد تا از تمام عناصر هجومی خود استفاده کند:

بعد از عملکردی که در نیمه اول داشتیم، باید همه را تعویض می کردم؛ از جمله خودم! اشتباهات تکنیکی باورنکردنی در زمین دیدم. تاسف آور است که 3 امتیاز را نگرفتیم اما من می دانستیم نیاز است صبور باشیم و به تدریج بتوانیم به برتری برسیم. امیدوارم این یک تجربه در جهت یادگیری آنها باشد. 

یوونتوس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا توانست در خانه 2-0 لاتزیو را شکست دهد و باید سه شنبه در المپیکو بازی برگشت را انجام دهد:

ما باید به فینال کوپا ایتالیا برسیم، همین! مقابل لاتزیوی خوبی قرار می گیریم و اگر مانند نیمه اول امشب بازی کنیم که در یک دوئل هم برنده نشدیم، به دردسر می افتیم. تلاش می کنیم متفاوت باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • کانسلو: برخی از مردم برای دختر من که هنوز متولد نشده، آرزوی مرگ کردند
  • یونس امامی: در کشتی اول هنوز بدنم راه نیفتاده بود/ فقط به فکر شاد کردن مردم بودم
  • الگری: به جای پاس های تیکی تاکا باید می جنگیدیم؛ باید همه از جمله خودم را تعویض می کردم
  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • آدینه با داستان/ مرد خیلی پیر با بال‌های خیلی بزرگ
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم