Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

راهنمای قدم به قدم خرید تلفن هوشمند با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

خرید تلفن هوشمند از میان صد‌ها مدل موجود در بازار کار آسانی نیست، با اجرای چند روش ساده بهترین مدل را بر حسب نیاز‌ها و بودجه مالی، تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایش سفینه جدید Starhopper شرکت SpaceX از هفته آینده

شرکت SpaceX قصد دارد سفینه فضاپیمای جدید خود را در هفته آینده مورد آزمایش قرار دهد و امیدوار است تا نتیجه‌ مورد نظر خود را بدست آورد.

بهترین اینترنت 5G در دنیا چه سرعتی دارد؟

بر اساس آخرین تحقیق شرکت Opensignal آمریکا دارای پرسرعت‌ترین اینترنت همراه نسل پنجم در میان کشورهای دارای این فناوری است.

هک ۲۵۰ میلیون ایمیل با بدافزار TrickBot

میلیون‌ها کاربر در کانادا، انگلیس و آمریکا در معرض تهدید بدافزار TrickBot قرار گرفته و ممکن است ایمیل آن‌ها هک شده باشد.

فاش شدن نفوذ نیروهای سابق ارتش چین به هوآوی +جزئیات

جدیدترین تحقیقات دانشگاه فولبرایت ویتنام از حضور نیروهای سابق ارتش چین به عنوان کارمندان در شرکت هوآوی خبر می‌دهد.

پیک‌آپ ناوارا آخرین شانس نیسان در رقابت با فورد +تصاویر

استفان لستر، رئیس شرکت نیسان در استرالیا، از آینده پیک‌آپ ناوارا برای رقابت با رنجر رپتور فورد گفت.

افزایش تمرکز سونی بر تولید جدیدترین نسل پلی‌استیشن

سونی به تازگی همکاری‌های خود با برخی از شرکت‌های فناوری را برای طراحی نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن به شدت افزایش داده است.

اضافه شدن دو عضو دیگر به خانواده گلکسی A سامسونگ +تصاویر

انتشار دو گواهی دیگر از Wi-Fi Alliance با شماره مدل‌های SM-A561F و SM-A562N از اضافه شدن دو گوشی دیگر به سری گلکسی A خبر می‌دهند.

افزایش خلاقیت مینی ماینر در خودروی جدید این شرکت +تصاویر

مینی ماینر ضمن رفع تاخیر در عملکرد جعبه دنده دستی جدیدترین خودروی این شرکت رنگ‌ها، امکانات و چرخ‌های جدیدی را به آن اضافه کرد.

اولین نسخه آزمایشی کامپیوتر از بازی Halo: Reach عرضه شد

روز گذشته اولین نسخه آزمایشی از بازی Halo: Reach برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید

واتس‌اپ در تازه‌ترین نسخه بتای خود، دو قابلیت مهم را اضافه کرده است؛ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها بدون نیاز به اینترنت و دیگری، افزودن یادداشت به مخاطبین.   به گزارش زومیت، واتس‌اپ قرار است میزبان چند ویژگی کاربردی جدید شود. یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را از طریق شبکهٔ محلی به اشتراک بگذارند و قابلیت مهم دیگر، امکان اضافه کردن یادداشت به مخاطبین خواهد بود.   پیش‌تر اطلاعاتی دربارهٔ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق شبکهٔ محلی منتشر شده بود و اسکرین‌شات‌های جدیدی که از صفحهٔ نصب اپلیکیشن واتس‌اپ منتشر شده، نشان می‌دهند که کاربران برای فعال کردن این قابلیت نیاز به چه مجوزهایی دارند.   تصاویر منتشرشده از نسخهٔ بتای ۲٫۲۴٫۹٫۲۲ در سیستم‌عامل اندروید نشان می‌دهند که واتس‌اپ در حال ایجاد روش جدیدی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و سایر فایل‌ها با کاربرانی است که در فاصلهٔ نزدیک قرار دارند. در این روش نیازی به شبکهٔ موبایل و اینترنت نخواهد بود.       برای استفاده از قابلیت جدید، کاربران باید مجوز را به واتس‌اپ بدهند و هر وقت بخواهند، می‌توانند این مجوزها را لغو کنند. اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند پیام‌های واتس‌اپ بر پایهٔ سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) است و شماره‌های تلفن در طول فرایند به‌اشتراک‌گذاری پنهان می‌مانند. یادداشت اختصاصی واتس‌اپ هم‌چنین قصد دارد قابلیتی ایجاد کند که به کمک آن، کاربران بتوانند یادداشت‌هایی را به مخاطبین خود اضافه کنند. نسخهٔ بتای واتس‌اپ یادداشت‌ها را در صفحهٔ مخاطبین فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطب اضافه کنند.   یادداشت‌ها تنها برای کاربری که آن‌ها را نوشته است، قابل‌مشاهده است و برای مخاطب نمایش داده نمی‌شوند. قابلیت یادداشت‌ها تنها برای اپلیکیشن موبایلی واتس‌اپ نخواهد بود و در دسترس کاربران نسخهٔ وب نیز قرار خواهد گرفت.   ویژگی‌های جدید واتس‌اپ فعلاً در نسخهٔ بتا قرار دارند و هنوز مشخص نیست که آیا وارد نسخهٔ پایدار خواهند شد یا نه؛ بااین‌حال اگر قابلیت‌ها از نظر کاربران مفید باشند، احتمال این وجود دارد که در به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس کاربران قرار گیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا