Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی افزود: با تأیید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛ کارفرمایان و واحد‌های مشمولی که جرایم بیمه‌ای آن‌ها مربوط به پیش از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۹ باشد، حداکثر تا ۱۳ شهریورماه سال جاری مهلت خواهند داشت جهت پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده، براساس مدارک و مستندات ابرازی با سازمان تأمین اجتماعی توافق کرده و از بخشودگی جرایم برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در راستای رونق تولید و به منظور حمایت از بنگاه‌های تولیدی استان، سازمان صنعت معدن و تجارت به عنوان دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت کمیته‌ها و کارگروه مربوطه در نهایت همکاری به درخواست‌های رسیده از سازمان تامین اجتماعی در اسرع وقت رسیدگی نماید.

انتهای پیام/م

بخشش جرایم بیمه کارفرمایان خوش حساب بنگاههای اقتصادی مشمول در سال ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۷۷ هزار تن میگوی پرورشی در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید معدنی، مدیر کل دفتر امور میگو و آبزیان آب شور سازمان شیلات ایران با اشاره به عملکرد تولید میگو در سال ۱۴۰۲ گفت: تولید و ذخیره سازی بیش از ۴.۴ میلیارد قطعه بچه میگو در مزارع پرورش میگوی کشور، با وجود شیوع بیماری AHPND در استان‌های هرمزگان و بوشهر، منجر به برداشت بیش از ۴۹ هزار تن میگو شد و پیش بینی می‌شود، در سال ۱۴۰۳ با افزایش سطح زیرکشت به ۱۸ هزار هکتار هزار و تولید ۷۷ هزار تنی میگو برسیم.

وی افزود: در سالی که گذشت با پیگیری‌ها و همکاری‌های دوجانبه سازمان‌های شیلات ایران و دامپزشکی کشور، امکان دسترسی و ورود مولدین میگوSPF (عاری از بیماری) از منابع معتبر جهانی برای تقویت ژنتیکی و تولید لاروهایی با کیفیت برای مراکز تکثیر میگو به عنوان اولین حلقه کلیدی در تولید فراهم شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همت و همیاری پرورش دهندگان پیشرو در استان‌های میگو پرور شاهد احداث و بهره برداری بیش از ۲۰ واحد نرسری در کشور در سال ۱۴۰۲ بوده‌ایم.

معدنی ادامه داد: برگزاری دو همایش ملی در استان‌های هرمزگان و بوشهر که تأثیرگذاری بسیار مثبتی در جریان سازی و تغییر بینش و نگرش تولیدکنندگان کشور داشته است در سال گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: توسعه پوشش بیمه از سطح مزارع پرورشی که با همکاری و مشارکت مستمر تشکل‌ها، صندوق بیمه، سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور، برای اولین بار در سامانه صندوق بیمه کشور، قابل دسترسی است، به انجام رسیده است.

کد خبر 6063535

دیگر خبرها

  • امکان جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی
  • سیاح: جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی ممکن است
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • پیش‌بینی تولید ۷۷ هزار تن میگوی پرورشی در سال جدید
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی
  • تسریع، تسهیل و تکریم سه اصل تحقق شعار سال