Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی های لندن با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان موفق شدند با چهار گل حریف ایرلندی خود را شکست دهند.

طرفداری - پس از تساوی 1-1 در مقابل بوهمینانز، چلسی در دومین دیدار دوستانه پیش فصل خود، در زمین سنت پاتریک به مصاف این باشگاه ایرلندی رفت.

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۱۳ جولای ۲۰۱۹ | ۲۲ تیر ۱۳۹۸ تورنمنت: دوستانه باشگاهی ورزشگاه: ریچموند پارک (دوبلین، جمهوری ایرلند) ترکیب چلسی

ویلی کابایرو (46 جیمی کامینگ)، داوید لوییز (46 کورت زوما)، فیکایو توموری، داویده زاپاکوستا، امرسون پالمیری (46 مارکوس آلونسو)، جورجینیو (46 بیلی گیلمور)، میسون مونت (46 تیمو باکایوکو)، متئو کواچیچ (46 پدرو)، راس بارکلی (46 کیسی پالمر)، میچی باتشوایی (46 اولیویه ژیرو)، تامی آبراهام

نحوه به ثمر رسیدن گل ها

سنت پاتریک 0 - 1 چلسی | میسون مونت (14): پاس در عرض جورجینیو به متئو کواچیچ و پاس عمقی کواچیچ به میسون مونت، این بازیکن را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و حاصل آن گل اول چلسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنت پاتریک 0 - 2 چلسی | امرسون پالمیری (31): پاس کاری زیبای بازیکنان چلسی در پشت محوطه جریمه با شوت امرسون پالمیری از گوشه محوطه همراه بود تا گل دوم بدین ترتیب به ثمر رسد.

سنت پاتریک 0 - 3 چلسی | اولیویه ژیرو (67):

سنت پاتریک 0 - 4 چلسی | اولیویه ژیرو (88):

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان

در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

در دیگر مسابقه، ملوان از ساعت ۱۷ میزبان سپاهان بود که در این بازی هم اصفهانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. گل اول بازی را ملوان در دقیقه ۱۱ توسط سلیمانی به ثمر رساند، اما شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

 مغانلو در دقیقه ۷۴ گل دوم سپاهان را هم زد تا شاگردان مورایس دومین برد متوالی را کسب کنند. سپاهان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. ملوان هم با ۳۸ امتیاز پنجم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!