Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:55:57 GMT

برادر زین الدین زیدان فوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۹۰۵۳

فرید زیدان برادر زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید فوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز اخبار عجیبی در مورد جدایی موقت زیزو از اردوی رئال مادرید در مونترئال کانادا منتشر شد و ساعتی قبل رسانه ها خبر از فوت برادر سرمربی کهکشانی ها دادند. دلیل سفر زیزو به مادرید و ترک اردوی رئال مادرید نیز وخامت حال برادرش بود که در نهایت منجر به فوت وی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه رئال مادرید ضمن اعلام این خبر مدعی شد تمرینات امروز باشگاه در کانادا با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت فرید زیدان برگزار شده است.

 

به نظر می رسد طی روزهای آتی و پس از پایان یافتن مراسم تدفین برادر زیزو، وی نیز دوباره به اردوی رئال مادرید در کانادا اضافه شده و تمرینات تیمش را پیگیری خواهد کرد. 9 روز دیگر رئال مادرید در دیداری دوستانه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان