Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با مدیران رسانه‌ای استان ایلام با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مطبوعات استان ایلام با حضور هیئت‌مدیره خانه مطبوعات این استان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر 90 رسانه محلی، چاپی، پایگاه‌های خبری، دفاتر روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌های کشور در این استان فعالیت دارند، اظهار کرد: خانه مطبوعات یک‌نهاد صنفی برای پیگیری مسائل و مشکلات رسانه‌های استان و رابط با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عمران خودآموز تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در حد توان حافظ منافع رسانه‌ها و مطبوعات استان باشیم و در این راستای با همکاری و تعامل همه اصحاب رسانه و مطبوعات استان و خانه مطبوعات است از هیچ تلاشی در این عرصه فروگذار نخواهیم بود.

 

وی، با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح دانش و به‌روز بودن مطبوعات و رسانه‌های استان، یادآور شد: این آمادگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب در بخش‌های مختلف رسانه‌ای وجود دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با تأکید برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه‌های استان، گفت: برگزاری این جشنواره به‌منظور تشویق و ترغیب خبرنگاران و رسانه‌های فعال و همچنین معرفی و تقدیر از تلاش‌های این عزیزان یک ضرورت است که نیازمند ایجاد یک راهبرد مناسب برای برگزاری چنین جشنواره‌ای با کمترین هزینه و به بهترین وجه با پیشنهاد خود دوستان رسانه‌ای است.

 

خودآموز، خاطرنشان کرد: موارد پیشنهادی و درخواست‌ها و دغدغه‌های مطبوعات بیان‌شده در این نشست جمع‌بندی شده و به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال خواهد شد و امید است که بتوانیم با همکاری و تعامل هم دغدغه‌های مطبوعات استان ایلام کاهش یابد.

 

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام، نیز در این نشست، گفت: مطبوعات با دغدغه‌های که دارند از رسالت اصلی خود دست نکشیده‌اند و باافتخار توانسته‌اند که موفقیت‌های زیادی در عرصه رسانه‌ای کشور کسب کنند و ایلام دارای روزنامه‌نگارانی قدر در سطح کشور هستند و این برای ما افتخار است.

 

عبدالحمید کرمی، یادآور شد: لازم است که رسانه‌های استان در زمینه همبستگی ملی و انسجام ملی گام بردارند که در توسعه همه‌جانبه کشور و استان ایلام با همه معضلات و مشکلاتی که وجود دارد، نقش خود را به‌عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولان به شایستگی ایفا کنند.

 

وی، خاطرنشان کرد: این نشست به‌منظور بررسی مشکلات رسانه‌ها تشکیل‌شده که باهم اندیشی همه عزیزان و خانه مطبوعات به یک راهکار مناسب و جمع‌بندی نهایی در راستای رفع مشکلات مطبوعات و رسانه‌های استان برسیم.

 

گفتنی است، در این نشست اصحاب رسانه و مطبوعات این استان به‌صورت پرسش و پاسخ، دغدغه‌ها و مسائل و دیدگاه‌های خود را در مورد مسائل و مشکلات رسانه‌های استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در میان گذاشتند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف عفاف و حجاب اردبیل نماز جمعه هفته عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری روزنامه جنوب کرمان هم اندیشی مطبوعات ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر