Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@22:20:12 GMT

راه ارتباطی شهرستان اشنویه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۲۰۸

راه ارتباطی شهرستان اشنویه بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه گفت: راه ارتباطی شهرستان اشنویه و رفت و آمد عشایر که به علت حجم زیاد برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اشنویه، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه گفت: نیروهای راهداری در مناطق سخت‌گذر این شهرستان راه‌های ارتباطی روستاهای منطقه«شیوه خزال»و«کانی شمس‌الدین»را برف‌روبی و بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خادمی افزود: حجم بالای برف در مناطق ییلاقی شیوه خزال و راه‌های مرزی کانی شمس‌الدین موجب بسته شدن این مسیرها شده بود که نیروهای راهداری اقدام به برف‌روبی و بازگشایی این مسیر در اولین ماه از فصل تابستان کردند.

وی ارتفاع برف در این مناطق را سه تا ۶ متر اعلام کرد و گفت: انباشت حجم زیادی برف رفت و آمد عشایر را به این مناطق ییلاقی با مشکلات زیادی مواجه کرده بود.

وی‌افزود: به دلیل سخت‌گذر و کوهستانی بودن این مناطق امکان بازگشایی محورهای ارتباطی پیش از این وجود نداشت که با گرم شدن هوا ماشین‌آلات سنگین راهداری توانستند به این مناطق اعزام و اقدام به برف‌روبی این مسیرها کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال راهداری و حمل و نقل جاده راه بازگشایی اشنویه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبارجنوب - ایرانشهر مسدود است، گفت: محور ایرانشهر - بم جایگزین این محور است و تردد در آن جریان دارد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از نیروهای ارتش مستقر در استان کرمان با ماشین‌آلات خود در کنار ما حضور دارند و در بحث جابه‌جایی ماشین‌آلات و بازگشایی محورها کمک ما هستند و شاهد بودیم که ارتش همیشه و در همه صحنه‌ها پای کار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه به محض صادر شدن هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان اقدامات پیشگیرانه در این منطقه آغاز شده است، ادامه داد: با آغاز بارندگی‌ها نیز اکیپ‌های راهداری ما با 148 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه 150 نفر نیروی راهدار در مناطقی که احساس می‌شد مستعد آسیب است، مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان بیان کرد: روز گذشته با توجه با اینکه حجم بارندگی‌ها نسبت به امروز کمتر و از سوی دیگر زمین تشنه بود، روان‌آب زیادی نداشتیم و هنوز نمی‌توانستیم میزان خسارات را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح امروز که همکاران ما به راه‌های مواصلاتی اعزام شدند شاهد وارد شدن خساراتی به بخشی از محورهای جنوب استان هستیم، گفت: در حال حاضر عملیات بازگشایی محورها در حال انجام است.

محمودی با بیان اینکه خوشبختانه میزان خسارت‌ها با اندازه‌ای نبوده که اختلالی در کار مردم ایجاد شود، افزود: طبیعتاً در راه‌های روستایی خاکی به دلیل جاری شدن روان‌آب‌ها انسدادهای موقتی را داریم که همکاران ما آمادگی کامل برای بازگشایی این راه‌ها را دارند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های اصلی در جنوب استان کرمان، بیان کرد: دو محور اصلی ما در بارندگی‌های اخیر مسدود شده است که این انسداد نه با دلیل وارد شدن خسارت، بلکه به دلیل جاری شدن روان‌آب بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبار جنوب - ایرانشهر و کهنوج - رودبار جنوب در جنوب استان کرمان مسدود شد، گفت: با تلاش همکاران ما محور کهنوج - رودبار جنوب امروز بازگشایی شد، اما محور رودبارجنوب - ایرانشهر هنوز مسدود است، اما محور ایرانشهر - بم جایگزین آن است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا فردا در جنوب استان کرمان ادامه دارد، بیان کرد: از مردم درخواست دارم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما آخرین وضعیت جوی و راه‌ها را از سامانه 141 جویا شوند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان