Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرامروز نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با حضور گسترده اصحاب رسانه و فعالان این عرصه برگزار شد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌, عصر امروز نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با عمران خود آموز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  با حضور گسترده اصحاب رسانه و فعالان این عرصه  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی و رئیس مطبوعات استان و خانه مطبوعات حضور داشتند: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با تشریح جایگاه رسانه در استان ایلام اظهار داشت: در‌استان ایلام 87نشریه‌ی محلی با ترتیب انتشار روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه، فصلنامه به صورت چاپی و الکترونیکی (غیر برخط) دارای مجوز هستند که از این تعداد تقریباً 27نشریه منتشر می‌شوند.

نصراللهی: رسانه ها در بحران ها به روح و روان مردم شلیک می‌کنندحضور همراه اول در نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتالبازتاب سخنان سید حسن نصرالله در رسانه های رژیم صهیونیستی

وی افزود: در حوزه پایگاه خبری نیز 42پایگاه خبری برخط در استان پروانه فعالیت دریافت کرده اند که از این تعداد 38پایگاه فعال می باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  در ادامه هوشیاری و صراحت لهجه؛ مروج گفتمان امام و رهبری در جامعه را از شاخص‌های رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: رسانه‌های استان ایلام به حمدالله به این سطح از اثر گذاری رسیده و امروز در سطح کشور رسانه‌های استان ایلام قابل طرح و بیان هستند.

در ادامه برگزاری  با شکوه روز خبرنگار  و ارائه پیشنهاد جهت پویایی این روز در استان, لزوم برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات غرب کشور در ایلام،برگزاری جشنواره رسانه‌های استان  توجه به بیمه کردن خبرنگاران و لزوم حمایت بیشتر از آنها، جلوگیری از اعطای بی رویه مجوز راه اندازی رسانه در کشور، تامین زیر ساخت‌های مناسب در حوزه رسانه، حمایت از ادامه تحصیل اصحاب رسانه با بورسیه کردن آنها از موارد مظرح شده توسط صاحبان رسانه در استان ایلام بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قول پیگیری آن‌ها را از طریق مبادی مربوطه داد.

توجه به مشکلات موجود در عرصه چاپ و کمبود کاغذ، انتصاب مشاوران رسانه ای برای مدیران، انتخاب مدیران بومی استانی، جلوگیری از ورود افراد غیر متخصص به عرصه خبرنگاری، توجه به وضعیت معیشت و بیمه خبرنگاران فعال در خبرگزاری ها و پایگاه‌هایی خبری، لزوم بهره‌مند شدن خبرگزاری ها از آگهی های دولتی، توجه به وضعیت سرپرست و افراد شاغل در نمایندگی های روزنامه های سراسری در مراکز استانها، توجه به وضعیت نکاتی بود که توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و مدیرعامل خانه مطبوعات استان ایلام داده شد.

انتهای پیام/ن

R7718/P1361/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری 700 هیأت رزمندگان اسلام به مدت 3 روز در مشهد گفت: این همایش از 5 تا 7 اردیبهشت‌ در مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این نشست علما و مسئولان مربوطه به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال 1403 می‌پردازند. موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از اربعین و برنامه‌های سال 1403 موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده های جدید جهت ارتقاء هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه. این 700 مدیر هیأت، شامل 400 مدیر هیأت رزمندگان اسلام و 300 مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را می‌شوند.

10 توصیه مهم به مداحان در آستانه محرم

مداحی ادامه داد: حجت الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، آقای آل داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت داری، سردار فلاح‌زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، آقای وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و نیز انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج احمد واعظی در این نشست به مدیحه سرایی و حجت الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت. در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود