Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@11:17:44 GMT

ظاهر متفاوت الهام حمیدی در جشن حافظ+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۴۷۱

ظاهر متفاوت الهام حمیدی در جشن حافظ+عکس

ظاهر متفاوت الهام حمیدی در جشن حافظ+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه و تأثیر آن بر زمین!

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ ماه تنها قمر و همدم زمین در آسمان شب است! اگرچه ماه از زمین فاصله دارد، اما تأثیر زیادی بر سیاره ما می‌گذارد. یک چیز جالب در مورد ماه مسئله جزر و مد است. آیا تاکنون دیده‌اید که آب دریاها گاهی اوقات به ساحل نزدیک می‌شود و سپس به نقطه‌ای دورتر برمی‌گردد؟ دلیلش این است که کشش گرانشی ماه اقیانوس‌ها را می‌کشد و جزر و مد ایجاد می‌کند.

ماه همچنین بر حیوانات و گیاهان تاثیر می‌گذارد. آیا متوجه شده‌اید که برخی از حیوانات در ماه کامل فعال تر به نظر می‌رسند؟ این امر به این علت است که ساعت‌های داخلی بدن آنها ممکن است تحت تأثیر روشنایی ماه در شب باشد. حتی فازهای ماه در تصمیم برخی از گیاهان برای زمان جوانه زدن، رشد یا تولید گل مهم است.

در حالی  که سیاره ما می‌چرخد، گرانش ماه به تعادل آن کمک می‌کند و از لرزش بیش از حد جلوگیری می‌کند. این مسئله ثبات حفظ آب و هوای زمین و فصول حیاتی است.

حضور ماه بر رفتار و فرهنگ انسان نیز تأثیر می‌گذارد. بسیاری از مردم در طول اعصار به ماه نگاه کرده‌اند و آن را مرموز و الهام بخش یافته‌اند. ماه الهام بخش هنر، شعر و داستان در فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان است. برخی از تمدن‌ها حتی از فازهای ماه برای تقویم استفاده می‌کردند.

علاوه بر این، ماه بر اکتشافات فضایی تأثیر گذاشته است. فضانوردان به لطف تحقیقات و ماموریت‌های فضایی روی ماه فرود آمده‌اند. مطالعه ماه همچنین به دانشمندان کمک می‌کند تا درباره تاریخچه منظومه شمسی و چگونگی شکل گیری و تکامل سیارات بیشتر بیاموزند.

در نتیجه، ماه فقط یک جسم درخشان در آسمان شب نیست. قمر زمین بخش حیاتی از اکوسیستم زمین را تشکیل می‌دهد و جهان ما را به طرق مختلف شکل داده است. بنابراین، دفعه بعد که به ماه نگاه می‌کنید، به یاد بیاورید که چگونه تأثیر آن بسیار فراتر از نور مهتاب آن است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • کاهش مصرف پلاستیک به سلامت مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کند
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • ماه و تأثیر آن بر زمین!
  • تیپ با الهام از گلابی! (عکس)