Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و اسرائیل با ملت ایران، گفت : در ابتدای انقلاب ملت ما برای استقلال و زندگی بر اساس نظام اعتقادی و ارزشی خویش همواره مورد مخالفت آمریکا و اسرائیل بوده است، فلذا در ادامه همین روند امروز ما شاهدیم که دشمنان بدنبال اقداماتی هستند که رشد، بالندگی و توسعه ملت ایران را سد کنند، بر این اساس ملت ما همواره با مقاومت و با پیروی از رهنمود‌های رهبر انقلاب و حمایت از سیاست‌های دولت تدبیر و امید همچنان آماده مقاومت و پایداری از آرمان‌ها و ارزش‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : ما پیرو آرمان‌های امام (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری هستیم و در این مسیر هم حرکت خواهیم کرد و نه تنها در این فرمایش امام بلکه در همه فراز‌های سخنان ایشان بایستی تابع باشیم و حرکت کنیم.

فرماندار اسلام آبادغرب راجع به این فرموده مقام معظم رهبری که؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، گفت: طبیعتا" فرمایش به لحاظ اینکه معظم له از تحولات دنیا ارزیابی دارند، انشاءالله می‌تواند در زمان مناسب این پیش بینی تحقق می‌یابد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با بر اساس نگاه حکیمانه و عالمانه‌ای که راجع به همه رویداد‌ها و معادلات جهان دارند، اظهار نظر فرموده اند و انشاءالله نزدیک به واقعیت است.

حیدری عنوان کرد: ما در همه زمینه‌ها پیرو فرمایشات امام (ره) هستیم و فرمایشات امام (ره) و رهبری فصل الخطاب ما هستند .

 

 

انتهای پیام/د

ملت ما برای استقلال و زندگی بر اساس نظام اعتقادی و ارزشی خویش همواره مورد مخالفت آمریکا و اسرائیل بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد گفت: کارگر باید از امنیت شغلی‌اش مطمئن باشد نه این‌که هر روز این نگرانی از اخراج و بی‌ثباتی در کارش داشته باشد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» رخ می‌دهد که مهم‌ترین رکن آن هم عناصر انسانی هستند لذا برای تحقق این امر به کسانی که در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی فعالیت می‌کنند توجه شود.

وی توضیح داد: باید میزان حقوق کارگران براساس تورم باشد و در تعیین هزینه سبد کالا چنین مولفه‌ای در نظر گرفته شود تا در نهایت زندگی کارگران در وضعیت بهتری قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که برخی مشکلات در خصوص بیمه کارگران وجود دارد، تصریح کرد: بیمه نشدگان کارگران آسیب‌زا است که ما باید در رسیدگی به لوایح بودجه به این موضوع توجه کنیم و کمکی برای حق بیمه آنها در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان اظهار کرد: امنیت شغلی کارگران هم موضوع مهمی است نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر روز کارگر نگران ادامه کارش باشد لذا وجود ثبات در کار کارگران و به عبارت دقیق‌تر تضمین امنیت شغلی و بیمه کارگران امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته