Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: حفظ حجاب به عنوان حفظ سنگر ارزش های والای دین محسوب می شود و زن محجبه با این عمل خود که سفارش اکثر شهداست به عنوان رزمنده ای در سنگر فرهنگی به دفاع از اسلام ایفای نقش می کند.

وی با تشریح این شبهه که ظاهر مهم نیست بلکه باید انسان قلبش باید پاک باشد بیان داشت: این افراد شناخت درستی از اسلام و دین ندارند چراکه بی حجابی و رعایت نکردن عفت یک گناه است و همچنان که دروغ گفتن، تهمت زدن دزدی کردن گناه محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ممکن است در جامعه افرادی را سراغ داشته باشید که  عمل شان در ظاهر خوب و پاک است اما باطن و دلشان ناپاک است ولی واقعیت این است که این شخص بد باطن، در ظاهر هم عمل بدی به نام «نفاق و درویی» انجام می دهد.

وی در پایان تاکید کرد: خانواده های متدین باید با تمام توان در حفظ حجاب و عفت خود و خانواده هایشان همت کنند و مسئولان متولی حجاب نیز با تدابیر لازم در اعتلای هر چه بهتر حجاب و عفت در جامعه باید کوشا باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محبوب علیلو روز چهارشنبه در بازدید نوروزی از زندان مرکزی تبریز، هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس را تنبیه و بازسازی معنوی و اخلاقی زندانیان دانست و افزود: اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان بسیار حائز اهمیت است که باید با قدرت بیشتر و باکیفیت تر از سال‌های گذشته اجرا و استمرار یابد.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی به ویژه آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه در قالب طرح قرآنی «شفا» و طرح «غدیر» نهج البلاغه که معطوف به حفظ جزوات قرآن و خطبه‌ها و نامه‌های حکمت آمیز امیرالمومنین علی (ع) است، یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های استان محسوب می‌شود.

محبوب علیلو با قدردانی از مدیران و مسؤولان زندان مرکزی تبریز در اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی، یادآور شد: قدردانی حقیقی از این فعالیت‌های دلسوزانه و اصلاح گرایانه موقعی اتفاق می‌افتد که مددجویان با عزم راسخ و یقین و معرفتی حقیقی خود را از بزه، جرم، گرفتاری‌های مرتبط با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی نجات دهند.

وی ابراز امیدواری کرد مددجویان پس از سپری کردن دوران حبس، به عنوان فردی مثمرثمر، موفق و مسئولیت پذیر در جمع خانواده‌های خود حاضر و در نقش سرپرستی دلسوز و مسئولیت شناس ظاهر شده و زمینه سعادت و خوشبختی خانواده و فرزندان را فراهم آورند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی از بخش‌های مختلف زندان مرکزی تبریز بازدید و در فضایی صمیمی با زندانیان به صورت چهره به چهره گفت وگو و دستورات لازم را جهت حل برخی مسائل، مشکلات و درخواست‌های زندانیان صادر کرد.

کد خبر 6063593

دیگر خبرها

  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳