Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@15:33:41 GMT

برادر زیدان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۹۷۴

برادر زیدان درگذشت

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سرانجام علت ترک اردوی تیم فوتبال رئال مادرید در مونترئال کانادا از جانب سرمربی فرانسوی این تیم مشخص شد.

بر اساس اعلام رسمی این باشگاه اسپانیایی، فرید زیدان برادر زین‌الدین زیدان که در بستر بیماری بود، درگذشته است و زیزو به همین خاطر اردوی کهکشانی‌ها را به قصد مادرید ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان زیدان هم تمرین عصر امروز خود را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند تا به بردار فقید سرمربی فرانسوی خود ادای احترام کرده باشند. تا بازگشت زیدان، دستیار او یعنی دیوید بتونی تمرینات کهکشانی‌ها را زیرنظر خواهد داشت.

انتظار می‌رود زیدان برای بازی‌های دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی به روی نیمکت رئال بازگردد، جایی که سفیدپوشان مادریدی در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) در هوستون با بایرن مونیخ، در تاریخ ۲۳ جولای (یک مرداد) در لنداُور مریلند باآرسنال و در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) در نیوجرسی با اتلتیکومادرید باید بازی کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید زیدان برادر زیدان درگذشت علت ترک اردوی تیم فوتبال رئال مادرید در مونترئال کانادا باشگاه اسپانیایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید زیدان باشگاه اسپانیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از رسانه عربی، آردا گولر ستاره جوان و ترکیه‌ای تیم فوتبال رئال مادید به احتمال زیاد در تابستان از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود. آردا گولر که بعد از پیوستن به تیم رئال مادرید در بازار نقل و انتقالاتی سر وصدای زیادی کرده و به مسی ترکیه‌ای لقب گرفته بود در این فصل فقط ۹۸ دقیقه برای رئال مادرید به میدان رفت و ۱ گل هم برای این تیم به ثمر رساند. نیمکت نشینی آردا گولر باعث شده است این بازیکن جوان تصمیم به جدایی بگیرد و شنیده‌ها حاکیست آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید با این اتفاق موافق است. باشگاه رئال مادرید به احتمال زیاد این بازیکن جوان را به صورت قرضی واگذار خواهد کرد چرا که این بازیکن جوان شاید در سال‌های آینده بتواند به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال جهان معرفی شود. آردا گولر فصل گذشته با جدایی از فنرباغچه ترکیه به تیم رئال مادرید پیوست.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • مدیرعامل بایرلورکوزن: بله، این احتمال وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تبریک کارلو آنچلوتی به ژابی آلونسو بابت قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا / عکس
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود