Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف ۷۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد و گفت: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و محل نگهداری روغن موتور تقلبی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل نگهداری کالا توسط وی ۷۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی کشف کردند.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل نگهداری کالا پلمب شد.


دستگیری ۳۷ سارق سابقه دار در ساری


سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳۷ سارق سابقه دار و کشف ۸ میلیارد ریالی اموال مسروقه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:در اجرای این طرح مأموران با هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان، ۳ دوچرخه، ۲ موتور سیکلت، ۴ اره برقی، ۲۰۰ متر کابل برق، ۴ دستگاه دریل برقی، و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی منزل کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح، افزود: در این طرح ۳۷ متهم به سرقت، سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر  دستگیر شدند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۱۰۱ موتور سیکلت و ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند.

سرهنگ صفر پور ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و آسایش و آرامش برای مردم است.

 

کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در گلوگاه


سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی، موضوع در در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.
سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره، سیم و کابل برق در سطح شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کشف ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو در بابل


سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اموال و قطعات داخلی خودرو و موتورسیکلت با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "حیدرکلا" با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد، افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و خودداری از قرار دادن اشیاء گران قیمت و وجه نقد در داخل خودرو، از پارک خودرو در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در نوشهر

 

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۲ سارق سابقه دار اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق حرفه‌ای را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی، متهم و یکی از همدستان وی را حین سرقت یکی از اماکن خصوصی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان، خواست: ضمن رعایت اصول ایمنی و امنیتی و استفاده از نگهبان، از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل کار اجتناب کردنه و لوازم کار و وسایل را در جای امن نگهداری کنند.

دستگیری ۶ سارق اماکن خصوصی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به این که متهمان تاکنون به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

وی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.


انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس


‎به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ"محمد نادربیگی" روز جمعه اظهارکرد : در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف ، موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود:ماموران انتظامی حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به ۲ دستگاه موتور سیکلت پلاگ مخدوش به همراه سه نفر راکب مشکوک شده که پس از تعقیب این ۲ موتورسیکلت مشاهده شد راکبان آنها با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا کردند.


نادربیگی گفت: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار کرده که در تعقیب و گریز صورت گرفته یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر شد و ۲ سارق دیگر از محل متواری شدند.
وی ادامه داد: واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم شدند.
جانشین انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح سرد قمه و ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی هابه ۷۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
نادربیگی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا