Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:32:17 GMT

اهدای اقلام ضروری به زلزله‌زدگان مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۱۴۳۰

اهدای اقلام ضروری به زلزله‌زدگان مسجدسلیمان

به همت موسسه خیریه زنده یاداحمدرضایی به خانوارهای مددجوی تحت پوشش این نهاد خیریه که متحمل خسارت شده اند اقلام ضروری ازقبیل پتو؛ پکیچ های بهداشتی وغذایی اهداگردید.این نهاد خیریه صدها خانواده نیازمندبی سرپرست وسرپرست ازکارافتاده ومعلول را تحت حمایت دارد.

همچنین گروه‌های جهادی این خیریه باحضور درمحلات آسیب دیده ومنازل مددجویان اقلام ضروری رااهدا نمودند

به گزارش «تابناک»، همچنین دکترحاج محسن رضایی رییس هیئت امنای این خیریه باحضور درجلسه ستاد بحران مسجدسلیمان ومناطق آسیب دیده اززلزله حضور یافته وازنحوه ارسال اقلام ضروری توسط پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان به مقصد مناطق آسیب دیده عشایری بازدید نمودند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ورییس هیئت امنای خیریه زنده یاداحمدرضایی باتاکید برارزیابی دقیق خسارات وارده به بیش از۵هزارواحدمسکونی برپیگرد قضایی سازندگان مجتمع های مسکونی ؛ساختمان های دولتی ومدارس نوساز که براثر زلزله متحمل خسارات جدی شده اندتاکید نمودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اهدای کمک ها مسجد سلیمان زلزله زدگان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت عادل آذر واقعه مسجد گوهرشاد لیگ ملت های والیبال مهدورالدم محاکمه نجفی محمد علی نجفی میترا استاد قتل میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مرخصی به ۱۲۱ زندانی در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زلقی گفت: در ماه رمضان و به منظور برخورداری از ایام پربرکت این ماه، با اعطای مرخصی به ۱۲۱ نفر از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان موافقت شد.

وی افزود: این مرخصی به منظور اصلاح مددجویان و به افرادی که در برنامه‌های مذهبی ماه مبارک شرکت کرده و اصلاح آنها متصور بود، اعطا شد.

زلقی خبر داد: پس از حضور در زندان و بررسی درخواست و پرونده مددجویان این زندان، با مرخصی ۵۰ نفر از آنان در شب‌های قدر و ۷۱ نفر آنان به‌مناسبت عید سعید فطر موافقت شد و مددجویان توانستند این ایام را در کنار خانواده‌های خود باشند.

کد خبر 6076519

دیگر خبرها

  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجتماع کرمانی‌ها در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در حمایت از عملیات وعده صادق
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • اعطای مرخصی به ۱۲۱ زندانی در مسجدسلیمان
  • موافقت با مرخصی ۱۲۱ زندانی در مسجدسلیمان