Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار مرکزی شنبه شب در آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان شاهد و ایثارگر استان مرکزی در اراک اظهار داشت: اقتدار کشور به یمن تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازان به دست آمده و به همین سبب امروز جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مقتدر در جهان به شمار می رود.

وی افزود: قهرمانی و فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازان برای دفاع از خاک و کیان میهن اسلامی شکل گرفت و امروز این قهرمانی استمرار دارد و در کنار دفاع از ارزش‌های اسلامی در میادین ورزشی نیز با اقتدار کامل حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی بیان داشت: این اقتداری که امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان کسب کرده، به یمن فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران اتفاق افتاده است و این مورد بر هیچکس پوشیده نیست و جهان هم نمی تواند آن را انکار کند.

آقازاده تصریح کرد: این همه ایثارگری و فداکاری و حضور مردم در همه صحنه‌ها را نه تنها ایران اسلامی، بلکه دنیا هم نمی تواند فراموش کند.

وی ادامه داد: این ارزش های به دست آمده در حوزه‌های مختلف به جز با ایستادگی مردم و حضور ایثارگران و جانبازان و شهدا به دست نیامده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در هیچ دورانی دیده نشده و ارزش این اقتدار در جهان بر این است که ضمن حفظ ارزش های دینی و اعتقادی بدون چشم داشت به یک وجب از خاک همسایگان و کشورگشایی، به دست آمده است.

آقازاده عنوان کرد: این ارزش ها امروز در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ایثار و فداکاری و حضور مردم در همه صحنه ها هر روز گسترده‌تر می‌شود.

کد خبر 4665720

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشریح جزییات افزایش حقوق ایثارگران از افزایش ۲۰ درصدی حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جزئیات افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ ایثارگران، اظهار کرد: افزایش حقوق شهدای نیرو‌های مسلح اعم از حالت اشتغال و بازنشسته و کسانی که در همکاری با نیرو‌های مسلح شهید یا جانباز شده‌اند، مطابق مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ بر اساس احکام صادر شده در اسفندماه سال قبل، افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

وی افزود: افزایش حقوق شهدای غیر مستخدم مردمی و جانبازان تبصره یک معادل ۲۰ درصد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مطابق ماده ۳۹ است؛ اما فعلاً معادل ۲۰ درصد افزایش داده‌ایم که در تطبیق احکام ارسالی دستگاه‌ها مابه‌التفاوت پس از دریافت حکم انجام می‌شود.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: حق پرستاری به تعداد ۱۳۸۰۰۰ نفر و با افزایش ۳۵ درصد به مبلغ هر k معادل ۷۱ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۸۴۰ ریال اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است، همچنین مستمری والدین شهدا از مبلغ ۷۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال به ۱۵۰ میلیون ریال به استناد قانون بودجه ۱۴۰۳ افزایش داده شده که معادل ۱۱۴ درصد است.

پاکدل عنوان کرد: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آئین‌نامه آن مطابق اسفندماه پرداخت شده به محض ابلاغ آئین‌نامه که مراحل اولیه آن انجام شده، اقدام و از فروردین ماه مابه‌التفاوت آن نیز پرداخت می‌شود.

وی گفت: حق نگهداری موضوع ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به این دلیل که تاکنون آئین‌نامه آن ابلاغ نشده است، معادل سال قبل اقدام شده و پس از ابلاغ سقف سال ۱۴۰۳ معادل مبلغ مصوب اصلاح می‌شود.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برای کسورات اولین افزایش مرتبط با صندوق شاهد با توجه به تماس‌ها و مراجعات ایثارگران و به منظور تأمین نظر ایثارگران و همچنین فراهم کردن زمینه پرداخت سریع وام‌های قرض‌الحسنه ضروری به ایثارگران، با مدیرعامل صندوق شاهد جلسه‌ای داشتیم و سقف کسورات معادل میانگین ۲۰ درصد افزایش و حداکثر مبلغ ۳ میلیون تومان در نظر گرفتیم.

پاکدل ادامه داد: چنانچه ایثارگرانی بابت حقوق یا مستمری و حق پرستاری افزایش بیش از ۳ میلیون داشته باشند تا این سقف اقدام می‌شود همچنین ایثارگران که دارای دریافتی‌های غیر از حقوق و مستمری مانند حق پرستاری موضوع ماده ۲۶ و حق نگهداری موضوع ماده ۲۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران داشته‌اند، فقط از حقوق یا مستمری کسر شده است و جانبازانی که صرفاً از بنیاد حق پرستاری دریافت می‌کنند و عضو صندوق شاهد هستند، معادل افزایش حق پرستاری و حداکثر ۳ میلیون تومان اقدام شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران