Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:11:07 GMT

کفش های موهن به اسلام در پاساژهای اسرائیلی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۱۷۹۴

کفش های موهن به اسلام در پاساژهای اسرائیلی

فروش کفش های موهن به اسلام با عبارت«کلمه شهادت» در پاساژهای رژیم صهیونیستی خشم ملت فلسطین را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج اونلاین، یک فیلم ویدیویی منتشر شده در شبکه های ارتباط اجتماعی خشم گسترده جوانان شهر یافای فلسطین اشغالی را برانگیخته است، این فیلم نشان می دهد که پاساژهای تجاری رژیم صهیونیستی به فروش کفش های اقدام می کردند که بر روی آنها عبارت «لا إله إلا الله محمد رسول الله» نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطالب منتشر شده در شبکه های ارتباط اجتماعی آمده است که این کالاها در چارچوب تلاش های افراط گرایان تندوری اسرائیلی برای اهانت به مسلمانان انجام گرفته است

در همین حال، «منصور عباس» نماینده عرب عضو کنست(پارلمان) و رئیس فهرست عربی «حرکت اسلامی» با ارسال نامه ای به وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی و مسئول گذرگاه ها و بنادر، وزیر دارایی مسئول مالیات تشکیلات خودگردان، وزیر امنیت داخلی، رئیس اتاق بازرگانی در این باره خواست تا به سرعت ورود و فروش این کفش ها را که «کلمه شهادت» بر آن نوشته شده است، متوقف و از بازارها وپاساژهای رژیم صهیونیستی جمع آوری کنند.

این نماینده فلسطینی تاکید کرد: شهادتین یکی از ارکان پنجگانه اسلام است که از اعتقادات مسلمانان در جهان به شمار می آید و شعار معروفی برای همه جهان است و در پرچم عربستان نیز این عبارت وجود دارد.

وی افزود: چاپ این کلمه بر روی کفش ها و اقدام به وارد کردن آن به رژیم صهیونیستی و توزیع و فروش آن در بسیاری از مغازه ها و پاساژهای تجاری، هتک حرمت به احساسات همه مسلمانان است و سخت است که کسی قانع شود که این عمل مغرضانه نبوده است.

عباس به مقامات صهیونیستی نسبت به جمع آوری آن هشدار داد و گفت: درصورتی که این کفش ها به سرعت از مغازه ها و پاساژها جمع آوری و واردات آن متوقف نشود، ما به طور مستقیم هر شخصیت و موسسه رسمی یا یک شرکت و تاجری در این رژیم را به وارد کردن این کالا متهم می کنیم و علیه آنها شکایت رسمی را در دادگاه های داخلی و بین المللی ارایه خواهیم کرد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه شورای نگهبان حجاب و عفاف هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع مراسم اختتامیه جنوب کرمان اردبیل آذربایجان غربی رئیس قوه قضاییه موهن اسلام رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر ،  بامداد امروز هدف قرار گرفتن سه ریزپرنده در اصفهان که یک حادثه در مقیاس بسیار کوچک محسوب می‌شود، به طور گسترده از سوی رسانه‌های صهیونیستی پوشش داده شد.

برخی از این رسانه‌ها این رخداد که طی آن چند ریز پرنده به آسمان پرانده شده بود را به عنوان «حمله اسرائیل علیه ایران» توصیف کردند! موضوعی که حتی از سوی مقامات صهیونیست نیز مورد تمسخر گرفت.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این اخبار، ضمن تأیید تلویحی اقدام مذکور از سوی اسرائیل، آن را ضعیف و مسخره توصیف کرد.

دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی اما ضمن ابراز نگرانی درباره اظهارات بن گویر، از اینکه وی مسئولیت این رخداد را برعهده تل‌آویو دانسته به شدت ابراز نگرانی کردند.

در واقع به نظر می‌رسد شرایط صهیونیست‌ها در داخل، منطقه و شرایط بین المللی آن چنان بحرانی است که حتی توان پذیرش مسئولیت پراندن سه ریزپرنده در آسمان ایران را نیز ندارند!

در همین رابطه، میکی لوی رئیس سابق و عضو فعلی کنست رژیم صهیونیستی خطاب به بن‌گویر وزیر امنیت داخلی نوشت: تبریک می‌گویم! شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!

خطاب وی به اظهارات بن گویر درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی است که آن را «ضعیف و مسخره» توصیف کرده بود.

از سوی دیگر، در پی این رخداد یک منبع نزدیک به نتانیاهو گفت که تل‌آویو به دنبال جنگ با ایران نیست! شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

منبع مذکور همچنین مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم. این منبع بیان کرد که ما اکنون مأموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم!


دیگر خبرها

  • واکنش خبرنگار اسرائیل به ویترین تسنیم: به خودمان شلیک کردیم!
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد
  • وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • رئیس سابق کنست رژیم صهیونیستی بن گویر را به سخره گرفت
  • نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟
  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • نتایج عملیات وعده صادق