Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس با اشاره به اهمیت پیشگیری در حل مسائل گفت: پیگیری حل مسائل قبل از ایجاد مشکلات اجتماعی و پیشگیری باید در دستور کار مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول، «هادی حق شناس» در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: استفاده صحیح از منابع با توجه اعتبارات تخصیصی باید در صدر اولویتها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان سرزمین ظرفیت های فراوان بالقوه است که می تواند تبدیل به بالفعل شود و نیروگاه علی آبادکتول نیز جزو سه پروژه کلان استان است.

 

وی ادامه داد: باید در اعلام و پیگیریهای کشاورزان در زمینه قیمت خرید محصولات آنان به کشور تسریع و اقدام به موقع صورت گیرد.

 

حق شناس گفت: تصمیم گیری صحیح و به موقع مدیران موجب احقاق حقوق مردم خواهد شد و خدمتگزاری را باید در عمل به مردم ثابت کرد.

 

وی افزود: توجه به بخش خصوصیِ کارآمد موجب برون رفت از مشکلات فعلی در زمینه اشتغال و تولید خواهد بود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه حجاب و عفاف شورای نگهبان عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری جنوب کرمان هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع مراسم اختتامیه جشن های دهه کرامت مشکلات اجتماعی استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند