Web Analytics Made Easy - Statcounter

القاصب مهر بر ارتقا و تحقق زندانبانی مطلوب در استان تهران که همّت جمعی مسئولین قضائی را می‌طلبد، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، در جلسه مدیرکل زندان‌های استان تهران به همراه دادستان تهران و هیأتی از قضات مراکز مختلف شعب قضائی در بازداشتگاه اوین، «علی القاصی‌مهر»، دادستان تهران با اشاره به معضلات و مسائل موجود در سطح زندان‌های استان تهران گفت: ارتقا و تحقق زندانبانی مطلوب در استان همت جمعی مسئولین قضائی را می‌طلبد که این مهم در گروه همدلی و یک صدایی در بین ضابطین و مجریان دستگاه قضا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

القاصی‌مهر به جمعیت کیفری در زندان‌های تهران اشاره کرد و کمیت و کیفت مجرمین و جرم را در استان تهران در مقایسه با سایر استان‌های کشور را غیر قابل مقایسه خواند و گفت: نگاه‌های حقوق بشری به صورت ملی و بین‌المللی از سوی دوستان و معاندین نظام بیشتر متوجه زندان‌های استان تهران دوخته شده است که تحقق زندانبانی اسلامی و انسانی و عدم دست‌آویز قرار دادن هر نوع بهانه‌ای در حوزه مدیریت زندانبانی به رسانه‌های زاویه‌دار با هر هدفی، کاری بس هنرمندانه و مدیریتی چندبعدی را می‌ ‌طلبد.

 

در ادامه جلسه حیات‌الغیب، مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز به مباحثی همچون مجازات‌های جایگزین حبس و پایین بودن تعداد مددجویان رأی باز و اشتغال در خارج از زندان نسبت به سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته در زندان‌های استان در هفته اول آغاز به کار خود، فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف زندانیانی صورت گرفته است اما این فعالیت‌ها کافی نیست و لازم است با مدیریتی جهادی با استمداد از عنایات الهی و همیاری و تعاملات همکاران درون و برون سازمانی بتوانیم به استانداردهای از پیش تعیین شده سازمانی برسیم.

 

حیات‌الغیب به شیطنت‌های رسانه‌ای صورت گرفته در اتفاقات اخیر نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اگر روزی معاندین بخواهند از عملکرد ما تعریف و تمجید بکنند آن روز را می‌توان روز پایان آرمان‌های انقلاب دانست./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت امام رضا ع شورای نگهبان مسجد هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع دادستان تهران قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد

سازمان بسیج رسانه استان کرمان با انتشار پیرامون عملیات «وعده صادق» از این اقدام نیروهای مسلح کشورمان تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سازمان بسیج رسانه استان کرمان با انتشار پیرامون عملیات «وعده صادق» از این اقدام نیروهای مسلح کشورمان تجلیل کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ». 


اقدام ارزشمند عملیات «وعده صادق» در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.


برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی کوچکترین تعرضی به منافع جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد.

در بامداد ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدّد رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران ارشد نظامی جمهوری اسلامی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار و به خواست رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی، طی عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با رمز مقدّس «یا رسول الله (ص)» اهدافی را در درون سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

موشک‌های جمهوری اسلامی ۱۴۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر، رژیم جعلی اسرائیل را هدف قرار دادند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند که ان شاالله با یاری خداوند بزرگ دشمنان اسلام در تحقق دسیسه‌های خود ناکام خواهند ماند و به فضل الهی نابود خواهند شد.

اقدام معنادار و سیلی محکم و به موقع به رژیم منحوس صهیونیستی، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران قهرمان در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.

سازمان بسیج رسانه استان کرمان ضمن تشکر ویژه از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در به تحقق رساندن خواسته‌ی به حق فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و مردم انقلابی و سربلند ایران اسلامی، تنبیه رژیم خبیث اسرائیل این مولود نامشروع در منطقه را حق مشروع و مسلّم جمهوری اسلامی دانسته و برای کلیه جان بر کفان سپاه انقلاب اسلامی و دلاورمردان جبهه مقاومت در منطقه در جهت نابودی رژیم جعلی، پیروزی و فتح و نصرت الهی را آرزو دارد.

همچنین از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند اصحاب رسانه در پوشش تحسین برانگیز عملیات وعده صادق قدردانی می‌نماید.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سازمان بسیج رسانه استان کرمان

دیگر خبرها

  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • از بین بردن امضاهای طلایی و بسترسازی برای تحقق شعار سال با اصلاح حرایم بهداشتی دامپروری
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد