Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اکبرزاده، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی با کمک خیرین 100هزار بسته غذایی در دهستان‌های محروم توزیع شده و هشت هزاردانش آموز محروم استان نیز تغذیه رایگان دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 50 گروه جهادی به مناطق محروم استان، افزود: حدود 200 پزشک و دندانپزشک در سه مرحله به مناطق محروم اعزام شده‌اند که خدمات خوبی به این مناطق ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرزاده با بیان اینکه 300 جهیزیه تاکنون برای نیازمندان با ارزش هر جهیزیه 40 میلیون تومان تهیه شده، گفت: در ایام دهه کرامت امسال نیز 127 جهیزیه به ارزش هر جهیزیه 50 میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند و محروم در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها، سال گذشته 80 قنات لایروبی شد که این امر در زمینه کشاورزی مناطق کمک بسیاری کرده است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد تومان برای بازسازی مساجد در استان اختصاص یافته است، یادآورشد: پنج هزارو 600 خادمیار رضوی در خراسان‌شمالی در قالب 132 کانون خادمیاری و 26 کانون تخصصی جهت ترویج فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی در حال انجام خدمت کریمانه به مردم استان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علیرضا خدابنده عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران برای مدیریت بار سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی اظهار کرد: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق ، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغال‌زایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود. لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده‌هایشان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدف‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان