Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک سال گذشته بازار فروش لپ‌تاپ و رایانه روند مثبتی را تجربه نکرده است و مطمئنا سیاست‌های اقتصادی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای توسعه یافته در این روند فروش بی‌تاثیر نبوده است؛ حال لنوو تصمیم دارد با انجام تغییر و تحولاتی درون سازمانی فروش رایانه‌های رومیزی و قابل حمل خود را در شش ماه آینده افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فاش شدن مشخصات Lenovo Z6 تنها ۲ روز پیش از رونمایی رسمی +تصویر

با وجود نوسانات شدید در بازار دستگاه‌های الکترونیکی، ولی شرکت‌هایی مانند لنوو-Lenovo، اچ‌پی-HP و دل-Dell موفق شدند با برنامه‌ریزی دقیق و شناخت علایق کاربران رایانه در سراسر جهان به ترتیب رشد ۲۵ و ۲۲.۵ و ۱۶.۹ درصدی را در فروش انواع رایانه‌های خود در ۱۸ ماه گذشته تجربه کنند.

فرصتی برای قدرت‌نمایی لنوو با کاهش فروش محصولات اپل

تحلیلگران بازار فناوری معتقدند مشکلات اپل در تولید و فروش محصولات خود سبب شده است شرکت‌های دیگر در جهان فرصت قدرت نمایی پیدا کرده و فروش خوبی را تجربه کنند. بدون شک بسته شدن تعدادی از کارخانه‌های اپل در چین و کاهش روابط این غول فناوری با شرکای چینی خود زمینه ساز روند نزولی اپل در فروش محصولات خود است. 

البته به دلیل تغییرات ایجاد شده در لپ‌تاپ‌های لنوو و ارتقاء سطح کیفی این دستگاه‌ها، قیمت آن‌ها تا حدودی افزایش یافته است. به کار بردن تجهیزات سخت افزاری قدرتمندتر از گذشته مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت اعلام شده است. مسئله‌ای که موجب بروز نگرانی‌های زیاد در میان شرکت‌های فناوری شده است، سیاست‌های غلط اقتصادی دونالد ترامپ و قوانین سخت‌گیرانه تحریم‌های آمریکا است؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های فناوری مانند لنوو در بخش طراحی و تولید و فروش، همکاری‌های گسترده‌ای با چینی‌ها داشته و ممکن است شامل تحریم‌های آمریکا شوند. 

به هر حال اپل تا کنون بیشترین ضرر را از جنگ تجاری میان آمریکا و چین داشته است و آمارها نشان می‌دهد با ادامه این روند صدمات بیشتری به شرکت اپل وارد می‌شود.

انتهای پیام/

موفقیت لنوو در فروش رایانه‌های خود در سایه کمتر شدن حضور اپل در بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان

سرهنگ خواجه پور گفت: همزمان با اولین ماه از سال جدید و افزایش حضور و عبور مسافران نوروزی در شهرستان سیرجان، طرح‌های پلیس در حوزه برخورد با اراذل و اوباش با جدیت بیشتری در سطح شهرستان سیرجان اجرا شد.

وی افزود: در این مدت، ۱۴ نفر از اراذل و اوباش که مرتکب جرائمی همچون تیراندازی، نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس شده بودند، دستگیر و اقلامی از جمله ۴ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد از آن‌ها کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به استمرار طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت، تصریح کرد: پلیس با این قشر اندک و دیگر کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند با جدیت برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه سمنان
  • نانو حباب‌ها معجزه‌ای کوچک در صنعت لبنیات