Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفتگو گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:هم اکنون وضعیت ترافیک در اتوبان زنجان - تبریز، زنجان - قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ عظیمی ادامه داد: همچنین وضعیت تردد در محور‌های  زنجان - بیجار و زنجان - خرمدره  نیز پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس راه زنجان ادامه داد:در ۲۴ ساعت گذشته ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی استان به وقوع پیوسته که منجر به مرگ  ۵ تن و مصدومیت دوتن دیگر شده است.

وی تصریح کرد: در یکی از تصادفات رخ داده  برخورد وانت پیکان با کشنده اسکانیا در اتوبان  زنجان - تبریز منجر به مرگ یک تن شد.

این مقام انتظامی همچنین به واژگونی پراید در جاده زنجان - قیدار به علت تخطی از سرعت مطمئنه اشاره کرد و افزود: در این تصادف دو نفر مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان یکی از مصدومین جان خود را از دست داد.

سرهنگ عظیمی از تصادف موتور سیکلت با یک دستگاه سمند در محور ابهر - تاکستان خبرداد و افزود: در این حادثه ۳ تن از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند و یک تن دیگر مصدوم شد.

وی از رانندگان خواست برای پیشگیری از چنین حوادث مرگبار  با احتیاط و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان تردد کنند.

انتهای پیام/ن

تصادف در جاده‌های زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

کد خبر 6088707

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه