Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@20:38:23 GMT

شهیدی که دریبل زیدانی می‌زد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۲۲۱۲

شهیدی که دریبل زیدانی می‌زد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد و در روز ۲۹ دی سال ۱۳۹۲ در منطقه قاسمیه سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

در ایام نوجوانی، یک روز توی حیاط خانه یک توپ پلاستیکی کاشت جلوی من و گفت: «وایسا، می‌خوام دریبل بزنم» گفتم: «بزن ببینیم!» ایستادم و به راحتی دریبلم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: «دوباره» و دوباره ایستادم جلویش و دریبل خوردم. توپ را برداشت زد زیربغلش و گفت: «این دریبل مال زین‌الدین زیدان بود!» بعد گفت: «زیدان دو سه تا حرکت دیگر هم دارد» و گفت بایستم تا نشانم بدهد. سه تا تکنیک عجیب و غریب زد که من واقعا نتوانستم کاری بکنم و فقط ایستادم و تماشا کردم. آن موقع‌ها فوتبال عشقش بود. با بچه‌های پایگاه می‌رفت زمین چمن بیمارستان شهدا تمرین می‌کرد معلوماتش درباره دنیای فوتبال خوب بود. همه اخبار فوتبالیست‌های داخلی و خارجی را دنبال می‌کرد. بارها شده بود که از درس و مدرسه بزند و برود دیدن بازیکن‌ها و مربی تیم‌هایی که به تبریز آمده بودند.

خاطرم هست از منصور پورحیدری امضا گرفته بود و با بعضی بازیکنان محبوبش عکس یادگاری داشت. یادم هست روی که یکی از بازیکن‌ها تیم محبوبش از ایران رفت، گریه کرد. حتی پیراهن مشکی پوشید! نامه اعتراضی و پراحساسی هم برای آن نوشته بود که بعدا پاره‌اش کرد. آن روزها آن قدر غرق فوتبال بود که درسش به طور کامل به حاشیه رفته بود؛ جوری که حتی در امتحانات خرداد لطمه جدی خورد. محمودرضا اما وقتی رفت سپاه، فوتبال به یک باره چنان از زندگی‌اش محو شد که انگار قبل از آن هیچ علاقه‌ای به این ورزش نداشت. بعد از آن، من یک بار ندیدم و نشنیدم که فوتبال تماشا کند یا اسمی از بازیکن یا تیمی بیاورد.

از روزی که رفت سپاه، همه جوره دگرگون شد. به جرئت می‌گویم که همه تعلقات و علایقش محو شد. سپاه برای محمدرضا نقطه عطف بود. محمودرضا قبل از سپاه با محمودرضای بعد از سپاه متفاوت است. خیلی چیزهای حتی مباح را هم به راحتی بوسید و گذاشت کنار.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمودرضا بیضایی مدافع حرم تکفیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که محمود داهود، بازیکن این تیم، ساعاتی پیش از دیدار با میانمار در دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از ترکیب اصلی سوریه خارج شده است.

فدراسیون سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محمود داهود صبح امروز به دلیل عدم امکان پاسخگویی به درخواست‌هایش اردوی تیم ملی کشورمان را ترک کرد و این موضوع را توسط ایجنتش به ما اطلاع داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیریت تیم تایید می‌کند که علاقه به تیم ملی سوریه حرف اول را می‌زند و جزئیات این اتفاق در آینده اعلام می‌شود.

داهود که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه آلمان را دارد و در حال حاضر عضو باشگاه اشتوتگارت است، مدتی قبل تصمیم گرفت به تیم ملی سوریه بپیوندد.

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • (ویدئو) دریبل‌های برتر لالیگا از مسی تا وینیسیوس
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد