Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مدیرکل استاندارد یزد، آزمایشگاه بررسی «هیدرواستاتیک» مکانیزه به عنوان سومین نمونه در شهرستان یزد و سومین مورد در استان همگام با سال رونق تولید راه اندازی شده است.

محمدحسین ماجدی اردکانی افزود: این آزمایشگاه می‌تواند انواع سیلندرهای گاز فولادی بدون درز نصب شده را بر روی ماشین‌های گازسوز سی. ان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی (CNG) تحت فشار ۳۰۰ بار آزمایش کند.

وی درباره دلیل راه اندازی آزمایشگاه‌های همکار استاندارد اظهار داشت: طبق قانون سازمان ملی استاندارد ایران، آزمایشگاه‌هایی که تاییدیه لازم را از این سازمان و به تبع آن اداره‌های استانی دریافت کرده باشند می‌توانند درباره تطبیق ویژگی کالاها و خدمات با استانداردهای ملی مربوطه اظهارنظر کنند.

مدیرکل استاندارد یزد ادامه داد: به لحاظ چشمی، زنگ زدگی، ضخامت و به لحاظ تست‌های هیدرواستاتیک، مخازن فولادی بدون درز در دوره‌های زمانی مشخص باید کنترل شوند که با آغاز به کار این آزمایشگاه در استان یزد، نگرانی‌هایی که استفاده کنندگان از تردد خودروهای حامل کپسول‌های سوخت سی. ان. جی و نیز مردم داشته‌اند رفع خواهد شد.

دبیرکارگروه استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات استان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی استاندارد، راست آزمایی است، چرا که اعتماد مردم به نشان استاندارد از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

در گزارش روزیکشنبه اداره کل استاندارد یزد، به نقل از ماجدی اردکانی نوشته شد: از مردم خواسته شد، خطرهای ناشی از اغماض‌های احتمالی را در حین کار مد نظر داشته باشند و بدانند که خودرو دارای سیلندر معیوب، همچون بمب متحرکی است که هر لحظه می‌تواند برای تک تک افراد جامعه خطرآفرین باشد.

۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل