Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: رگبار و رعد برق در نیمه جنوبی و وزش باد نسبتا شدید در شرق استان کرمان همراه با خیزش گرد و خاک لحظه‌ای پدیده غالب در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: امروز بارش‌های رگباری در جنوب و جنوب غربی استان پیش بینی می‌کنیم.

سلاجقه اظهار کرد: در حالی شهداد در ۲۴ ساعته گذشته با ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته ساردوییه با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.
انتهای پیام/ی

وضعیت جوی استان کرمان در بیست و سوم تیرماه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب‌شرقی خواهد بود و با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنای ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747802

دیگر خبرها

  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها