Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۳ تیر ماه در استان ایلام را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سد انحرافی کنجانچم مهران یک مرد ۴۰ ساله را به کام مرگ فرستاد

فرمانده انتظامی استان ایلام از غرق شدن یک مرد ۴۰ ساله در رودخانه کنجانچم شهرستان مهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی یک مرد ۴۰ ساله در رودخانه کنجانچم، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی شهرستان مهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، فردی ۴۰ ساله همراه ۵ نفر از دوستان خود درحال شناکردن در آبگیر رودخانه بوده که به علت عدم آشنایی با فنون شنا دچار غرق شدگی می‌شود و قبل از رسیدن عوامل امدادی، جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با توجه به افزایش غرق شدگی در رودخانه‌های استان به شهروندان توصیه می‌کنیم از ورود در آب‌های جاری جداً خودداری کنند.

سردار یاری، خطاب به جوانان و نوجوانان متمایل به شنا کردن در رودخانه‌ها و سدها، بیان کرد: آشنایی کامل با اصول و فنون شنا، علت محکمی برای استفاده از این مناطق غیر مجاز نیست چرا که آب پشت سد‌ها دارای سطحی آرام و فریبنده است، اما یک جریان شدید زیرین وجود دارد که از دید شناگران پنهان است و می‌تواند خطرات مرگباری را به وجود آورد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد

سید محمد مهدی سجادی گفت: ساعت ۱۱:۲۰ روز جمعه۳۱ اردیبهشت ماه، گزارش یک مورد غرق شدگی در رودخانه کاجو حوالی روستای حمیری را جهت امدادرسانی به هلال‌احمر سیستان و بلوچستان اطلاع دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم تخصصی واکنش سریع هلال احمر با نیرو‌های عملیاتی برای جست و جوی فرد غرق شده به محل اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پس از ۲۴ ساعت تلاش بی وقفه تیم تخصصی واکنش سریع پس از طی مسافت ۳۰ کیلومتری در حوالی روستای رگدپ جدید در دل سد زیردان نیکشهر، پیکر جوان ۲۸ ساله جان باخته را پیدا کردند و تحویل عوامل قضایی و انتظامی دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد