Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نصیر السلام از ثبت سومین وقف جدید گلپایگان همزمان با پنجم ذی القعده گرامیداشت مقام امامزادگان در سال ۹۸ به ارزش ۸۰۰میلیون ریال خبر داد.

حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: امسال یکی از اولویت‌هایی که در حوزه وقف دنبال کردیم ایجاد وقف بر اساس نیازهای روز جامعه است که در این خصوص جلسات متعددی با روحانیان و مبلغان شهرستان برگزار شد تا نسبت به آگاهی سازی مردم در این زمینه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان از ثبت سومین وقف شهرستان گلپایگان  برای سال ۹۸ در شهرستان گلپایگان  به ارزش 800 میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: واقف خیر اندیش محمدعلی توکل زمین زراعی خود به متراژ 2500متر مربع را وقف کردند و این موقوفه به نیت انجام کارهای مطلق امور خیریه و کارهای فرهنگی وقف شده است.


وی در ادامه بر ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: با گسترش فرهنگ وقف در جامعه بسیاری از معضلات اجتماعی رفع خواهد شد.


نصیرالاسلام با اشاره به اینکه وقف میراث ماندگار است، گفت: اولیای دین خود این اقدام را انجام داده تا به مردم بیاموزند که از ثمرات دست یافته‌های خود در آخرت نیز استفاده کنند./

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف اردبیل نماز جمعه عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری جنوب کرمان شورای نگهبان سنت حسنه وقف گلپایگان فرهنگ وقف وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

دیگر خبرها

  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • رشد شاخص کل بورس
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد