Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:15:44 GMT

مهدی طارمی به رایان تفضلی می پیوندد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۲۷۴۱

مهدی طارمی به رایان تفضلی می پیوندد؟

رایان تفضلی هم به تنها بازیکن ایرانی حاضر در چمپیونشیپ- فصل آینده - تبدیل شده است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، بعد از جدایی سعید عزت‌اللهی از ردینگ و بازگشت هافبک دفاعی تیم ملی به تمرینات روستوف و البته فسخ قرارداد کریم ‌انصاری‌فرد با ناتینگهام‌فارست و انتقال به السیلیه در لیگ ستارگان قطر، به نظر می‌رسید فوتبال ایران در فصل 2020-2019 چمپیونشیپ نمایند‌ه‌ای نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که البته با حضور رایان تفضلی در هال‌سیتی و انتقال او به این باشگاه قدیمی رخ نداد و حالا می‌توانیم به درخشش این مدافع ایرانی- انگلیسی در چمپیونشیپ خوشبین باشیم و دل ببندیم.


رایان سیروس تفضلی را از وقتی می‌شناسیم که نامش در لیست احتمالی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی 2018 قرار گرفت. مدافع ایرانی و 196 سانتیمتری که فوتبال خود را از آکادمی ساوتهمپتون آغاز کرد و در این باشگاه هم‌تیمی لوک شاو، دفاع چپ فعلی منچستریونایتد بود. بعد از ساوتهمپتون نوبت به مانسفیلد رسید تا تفضلی 4 فصل با پیراهن این باشگاه نه چندان قدرتمند بازی کند. پتربورو یونایتد در لیگ یک انگلیس مقصد بعدی این مدافع ایرانی- انگلیسی بود. باشگاهی که هرگز به چمپیونشیپ نرسید اما حالا تفضلی به یکی از آرزوهای فوتبالی خود رسیده و با ترک این باشگاه، وارد سطحی بالاتر در فوتبال انگلیس شده است.


رایان تفضلی از مدت‌ها قبل مورد توجه هال‌سیتی قرار گرفت و سرانجام با مدیران این باشگاه به توافق رسید. باشگاهی که تا همین یکی دو فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت اما حالا در چمپیونشیپ روزگار خود را سپری می‌کند، با این امید که بتواند فصل 2020-2019 را با موفقیت به اتمام برساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به‌ دست بیاورد.


باشگاه هال‌سیتی حدود یک هفته قبل اعلام کرد که مذاکراتش با رایان تفضلی پیشرفت خوبی داشته و طرفین برای یک انتقال آزاد به توافق رسیده‌اند. تایگرزها- لقب هال‌سیتی در فوتبال انگلیس - این مدافع میانی را به کوم‌استادیوم می‌برند تا ظرف روزهای آینده او را به هواداران معرفی کنند. در این شرایط اما رایان تفضلی به اردوی هال‌سیتی در اسپانیا رفته و به سایر بازیکنان هال‌سیتی ملحق شده است.


رایان تفضلی 3 فصل را در پتربورو گذراند و در مجموع بیش از 130 بازی برای این تیم انجام داد. او در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن آزاد بود، آن‌ هم قبل از اینکه بخواهد قراردادش را تمدید کند یا با پتربورو قرارداد جدیدی ببندد. سرمربی هال‌سیتی گرنت مک‌کان است که سابقه 2 فصل مربیگری در پتربورو را در کارنامه دارد.


تفضلی زیر نظر مک‌کان 81 بازی در پتربورو انجام داد و 6 گل هم به ثمر رساند. او به پتربورو و مک‌کان کمک کرد تا آمار 16 کلین‌شیت در هر فصل به نام این باشگاه ثبت شود. هال‌سیتی فصل قبل با کسب 62 امتیاز از 46 بازی در رده سیزدهم چمپیونشیپ ایستاد اما حالا با جذب تفضلی و چند بازیکن دیگر امیدوار است به لیگ برتر برگردد و دوباره حضور در بالاترین سطح باشگاهی در انگلیس را تجربه کند. رایان تفضلی هم به تنها بازیکن ایرانی حاضر در چمپیونشیپ- فصل آینده - تبدیل شده، مگر اینکه بازیکن جدیدی نظیر مهدی طارمی به هادرسفیلد برود و تعداد ایرانی‌ها را به عدد 2 برساند.

مهدی طارمی رایان تفضلی پیتربرو الغرافه قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی طارمی رایان تفضلی الغرافه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش از روی نقطه پنالتی (پورتو 1-1 ویتوریا گیمارش)

مهدی طارمی موفق شد گل اول تیمش را مقابل ویتوریا گیمارش به ثمر برساند.

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • (ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • ببینید | لحظه عجیب برخورد مهدی طارمی با عکاسان کنار زمین
  • فیلم/مهدی طارمی باز هم گل زد
  • گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش از روی نقطه پنالتی (پورتو 1-1 ویتوریا گیمارش)
  • مهدی طارمی باز هم گل زد + فیلم