Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:20:12 GMT

دیوار برخی از مدارس شهرکرد باید اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۲۷۷۱

دیوار برخی از مدارس شهرکرد باید اصلاح شود

به گزارش ایرنا، حیدر علیپور دهکردی شامگاه شنبه در یکصد و هفتاد و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور معاون آموزشی، مدیران نواحی یک و دو و مدیر امور حقوقی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دیوار برخی از مدارس دولتی و غیردولتی در شهرکرد به علت قرار گرفتن در معابر و پیاده روها، باعث بروز حوادث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری باید هر چه سریع‌تر نسبت به عقب نشینی دیوار مدارس واقع در معابر شهرکرد اقدام لازم را انجام دهد.

علیپور دهکردی تصریح کرد: مجموعه فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به خصوص در حوزه طرح‌های خیری و بازسازی فضاهای آموزشی همکاری داشته است.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نسبت به تسریع در روند عقب نشینی مدارس مشکل ساز واقع در معابر اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری باید از فرصت موجود در مدیریت شهری برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌های خود استفاده کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: استفاده از حیاط مدارس به عنوان پارکینگ به ویژه در بافت مرکزی شهر می‌تواند در مدیریت و روان سازی ترافیک مؤثر باشد.

فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: نماسازی‌های مدارس براساس شاخص‌های فرهنگی می‌تواند در ارتقای کمی و کیفی امور فرهنگی نقش آفرینی کند.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با کمک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در راستای افزایش آموزش حقوق شهروندی برنامه ریزی و اقدام لازم را انجام دهد.

رئیسی دهکردی تصریح کرد: برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در شهرکرد کمیته‌ای مشترک بین مدیریت شهری و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: آموزش و پرورش بایستی فرهنگ شهری را از مقاطع پایه به دانش آموزان آموزش دهد.

علیرضا توکلی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری علاوه بر برخورداری از سرمایه انسانی بسیار غنی در حوزه‌های مختلف اما در بخش سرمایه اجتماعی ضعیف است.

وی یادآور شد: ضعف چهارمحال و بختیاری در بخش سرمایه اجتماعی می‌تواند با افزایش آموزش‌های مرتبط با آموزش و پرورش در قسمت‌های مختلف رفع شود.

توکلی به طول دیوار مدارس در خیابان‌های اصلی شهرکرد اشاره و تصریح کرد: از این ظرفیت می‌توان برای ترمیم و ساماندهی بدنه شهری با کمک آموزش و پرورش و مدیریت شهری بهره گیری کرد.

وی اظهار داشت: تغییر کاربری قسمت‌هایی از برخی مدارس می‌تواند در بهبود بدنه شهری و همچنین افزایش توان اقتصادی مدارس تأثیرگذار باشد.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این اداره کل با تشکیل و فعالیت کمیته مشترک با مدیریت شهری در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی استقبال می‌کند.

فیروز عسگری تاکید کرد: شهرداری شهرکرد مجوز تبلیغات مرتبط با فعالیت‌های آموزش و پرورش در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر را بدون هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صادر نکند.

وی افزود: در گذشته توجه بسیار ویژه ای به آموزش و پرورش داشته اند و فضاهای مطلوبی را در مرکز چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته اند که این مهم نشان دهنده نگاه خاص آنان به مقوله آموزش و پرورش بوده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۲ هزار دانش آموز و بیش از دو هزار و ۴۰۰ مدرسه در ۱۰ شهرستان دارد.

۷۳۶۲/‏۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور