Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مراسم اهدای پایان دوره شرکت کنندگان نخستین دوره روزنامه نگاری ویژه با حضور همایون قنواتی ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند،رضا مردانی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر ،مسعود سهیم پور معرفی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ،احمد رضا دشت افکن ،رئیس نهاد امور کتابخانه های عمومی آبادان و محسن سیف قلی ،مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس : محمد بن رشید

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران

دانشگاه آزاد اسلامی یزد در دو لیگ ربات پرنده و خودرو خودران هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم در دو تیم ربات پرنده و خودرو خودران مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران برگزار می‌شود، شرکت کرد.

محمدرضا جناب‌زاده هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، داوری مسابقات لیگ ربات پرنده را بر عهده دارد.

مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» به میزبانی واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود، بیش از ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۱۶ تیپ در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

کد خبر 745948

دیگر خبرها

  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • رشد نم هوا در اروند
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان