Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، از نامشخص بودن بحث «بیمه تکمیلی» خود انتقاد کردند.

این کارگران می‌گویند: علیرغم گذشت 4 ماه از سال جدید، هنوز شرکت، موفق به عقد قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای جهت پوشش بیمه تکمیلیِ کارگران پیمانکاری نشده است؛ امیدواریم مدیرعامل جدید با اهتمامی که به حل مسائل پرسنل دارد، هرچه سریعتر این مساله را سر و سامان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای پیمانکاری حفاری می‌گویند: هزینه‌های دارو و درمان سنگین است و «بیمه پایه» به تنهایی جوابگو نیست؛ ما مجبوریم بیمه تکمیلی داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بستری، کلینیکی و پاراکلینیکی را ارزان‌تر دریافت کنیم؛ چراکه با درآمد ما پرداخت هزینه‌های این خدمات بسیار دشوار است. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هزینه های درمان کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان

علی نصراله زاده رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: حفظ و حراست از آب‌های زیرزمینی یکی از اصلی‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای محسوب می‌شود که در همین خصوص با حفاران چاه‌های غیرمجاز برخورد جدی صورت گرفته و دستگاه آنها توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری غیرمجاز معمولا در طول شب انجام می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های حفاری در قالب شرکت‌های حفاری و با مجوز وزارت نیرو فعالیت می‌کنند و هر دستگاهی که این مجوز را نداشته باشد به عنوان دستگاه حفاری غیر مجاز تلقی می‌شوند که با هماهنگی مرجع قضایی در قالب دستور شفاهی و نیروی انتظامی و تیم‌های گشت و بازرسی این دستگاه‌های غیرمجاز به نفع دولت توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل می‌شوند.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات با تجهیز گروه‌های گشت و بازرسی ضمن شناسایی تخلفات در حوزه منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد قانونی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان