Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، این کارگاه آموزشی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص الزامات عمومی، اظهارات و کلیه مندرجات در طرح برچسب اصالت کالا و الزام الصاق برچسب کنترل اصالت کالا بر روی مواد غذایی و آرایشی بهداشتی برگزار شد.
کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی گفت::مشاهده برچسب الصاق شده بر روی فرآورده‌های سلامت کافی نیست و برای تشخیص کالا‌های اصیل، بایستی اطلاعات بر روی برچسب به روش‌های پیامکی، اینترنتی یا نرم‌افزار‌های مختلف تلفن همراه استعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خاتمه به سوالات حاضرین در جلسه در خصوص پیگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور پاسخ داده شد.
همچنین تعدادی استند و پوستر آموزشی جهت نصب در حوزه‌های زیر مجموعه پلیس آگاهی و اطلاع رسانی عمومی تحویل مسئولین داده شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه علوم پزشکی نیروی انتظامی کالاهای سلامت محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ محمدرضا بهرامی گفت: کارگاه آموزشی یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) به منظور برگزاری المپیاد آماده مرحله استانی تیم‌های برتر هر شهرستان، در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان، ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده و توانمند و برخوردار از مهارت‌های گروهی را از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه بیان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به آیتم‌های عمومی و سرفصل‌های تخصصی المپیاد آماده گفت: پناه‌گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق، حمل مصدوم (گروهی)، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی ریوی، خونریزی، پانسمان بانداژ، شکستگی و آتل بندی و اسکان اضطراری، بررسی و تحلیل فرم‌های داوری و نحوه آزمون کتبی از مباحث آموزشی عمومی و تخصصی المپیاد آماده با تدریس ۲۵ مربی است که فراگیران به صورت گروهی در این کارگاه تمرین کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان