Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مسعود قاسمی معاون عمرانی فرمانداری ویژه میناب گفت: تا پایان سال ۵۱ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعت و شیلات به بهره برداری می‌رسد.

مسعود قاسمی افزود: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۳۴ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تامین شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ طرح با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در کارگروه فنی شهرستان تصویب و برای تامین اعتبار به بانک‌ها معرفی شده است.

این طرح‌ها شامل بسته بندی محصولات کشاورزی، ساخت سردخانه، گلخانه، صنایع چوب و تولیدی پوشاک است.

انتهای پیام/ز


بهره برداری از طرح‌های اقتصادی در میناب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرجهاد کشاورزی سرپل‌ذهاب در این مراسم گفت :  ۲۰۰هکتار باغ گوجه سبز در شهرستان وجود دارد که پیش بینی می شد 5تن در هر هکتار برداشت شوداما به دلیل خسارات باد و طوفان بین ۶۰ تا ۷۰ درصد تولید محصول در این باغات کاهش یافت .
مهندس بهرامی  با اشاره به نقش این محصول در اشتغالزایی شهرستان افزود  : در زمان برداشت این محصول برای قریب به ۲۰ هزار نفر روز از کارگران فصلی در زمینه برداشت ، بسته بندی و حمل و نقل در شهرستان اشتغالزایی خواهد شد .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه داد : تولید این محصول برای قریب به ۵۰۰ نفر در این دو روستا بصورت ثابت و پایدار شغل ایجاد شده است .
وی تصریح کرد : این محصول امروز در یک بسته بندی  جدید  برای عرضه در بازار به استانهای تهران ، همدان ، تبریز ، اهواز و ... ارسال می شود و به دلیل نوبرانه بودن آن از قیمت بالا و خوبی برخوردار است .
باتوجه به اینکه سرپلذهاب یک شهرستان گرمسیری است امکان پرورش محصول گوجه سبز در آن وجود ندارد اما وجود دوروستای پیران و کلاهمال در یک ریز اقلیم بین کوههای رشته کوه زاگرس و عبور رودخانه از منطقه باعث یک آب و هوای بسیار خوب برای باغات گوجه سبز در این دوروستا شده است .

دیگر خبرها

  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل
  • اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • ضرورت نصب کنتورهای هوشمند چاه کشاورزی در کنترل و مدیریت بهره‌برداری از منابع آب
  • بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در قشم
  • ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی
  • ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران