Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: شهباز حسن پور عضو فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به نشست صبح امروز این فراکسیون که با حضور زنگنه وزیر نفت برگزار شد، گفت: زنگنه در این نشست اعلام کرد که از تمام ظرفیت‌های داخل کشور و خارجی برای فروش نفت استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وزیر نفت در این جلسه همچنین ضمن تشکر از همراهی و همکاری‌های خوب نیرو‌های امنیتی با وزارت نفت هم گفت، هیچ خط قرمزی در بحث مبارزه با فساد در مجموعه وزارت نفت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سیرجان در مجلس افزود: زنگنه با اشاره به بحث اخیر قاچاق نفت خام در این وزارتخانه هم اعلام کرد که این موضوع توسط حراست وزارتخانه کشف و با آن برخورد شده است.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به اقدام انگلیس در توقیف نفتکش روسی حامل نفت کشورمان گفت: وزیر نفت بیان کرد که یک انسجام خوبی در کشور میان دستگاه‌ها برای پیگیری این موضوع ایجاد شده و رایزنی‌های خوبی هم آغاز شده است، امیدوار هستیم که ظرف چند روز آینده خبر‌های خوبی در این مورد شنیده شود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: زنگنه نفتکش قاچاق نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»


به گزارش تابناک از ایسنا، وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

دیگر خبرها

  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • وزیر نفت پاکستان : قاطعانه دنبال دریافت معافیت تحریمی ایران از آمریکا هستیم
  • با اقدام شتابزده در اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس مخالفیم