Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش نمایش فیلم جدید اقماری از مجموعه «سریع و خشمگین» به دلیل جرقه زدن پریز سالن نمایش با وقفه‌ای موقتی روبرو شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، جرقه زدن پریز موجب شد تا پیش‌نمایش «سریع و خشمگین ارایه می‌کند: هابز و شاو» در دالبی تئاتر لس‌آنجلس با وقفه روبرو شود.

در دالبی تئاتر هالیوود افرادی که در ردیف جلو نشسته بودند پس از دیدن جرقه‌ها بلافاصله صندلی‌هایشان را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارکنان سینما گفت که این جرقه و اتصالی برق به دلیل ریختن نوشابه گازدار روی پریز ایجاد شد.

این جرقه زدن موجب شد تا نمایش فیلم حدود ۳۰ دقیقه متوقف شود.

پس از جرقه بلافاصله آژیر اضطراری سالن به صدا درآمد و تماشاگران سالن را ترک کردند. این اتصالی به نظرعیرعمدی بود.

گرچه کسی بر اثر این ماجرا زخمی نشد، اما کمی طول کشید تا برخی از تماشاگران دوباره خودشان را جمع و جور کنند و به سالن برگردند.

گزارشگر آسوشیتدپرس نوشت: به خاطر ۲ تا جرقه کوچک که در بخش صندلی‌های ارکستر رخ داد و صدایی که از این اتصالی شنیده شد نمایش فیلم را ۳۰ دقیقه متوقف کردند.

وی افزود یکی از ستاره‌های این فیلم یعنی دواین جانسون که در سالن حضور داشت نیز جلوی در سینما ایستاد تا به همه اطمینان بدهد مشکلی نبوده است.

یکی دیگر از گزارشگران هم نوشت دیوید لیچ کارگردان گفت: یک نفر نوشابه‌اش را روی پریز برق ریخته بود.

«هابر و شاو» با بازی دواین جانسون و جیسون استتم یکی از فیلم‌های اقماری از مجموعه «سریع و خشمگین» است. این فیلم به صورت رسمی از ۲ آگوست (۱۱ مرداد) راهی سینما‌ها می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریع و خشن فیلم سینمایی وین دیزل دوآین جانسون جیسون استاتهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم

به گزارش "ورزش سه"، الکس دل پیرو به تازگی پس از گذراندن چند سال در لس آنجلس به اروپا بازگشته و تصمیم به نقل مکان به مادرید، پایتخت اسپانیا، به همراه خانواده اش گرفت.

او در این رابطه توضیح داد: «بله، ما قبلاً در لس آنجلس زندگی می کردیم و به دنبال مکانی راحت و بین المللی در اروپا بودیم. ما آن را پیدا کردیم و فکر می کنم بهترین شهر برای ما مادرید باشد.»

دل پیرو ادامه داد: «بچه ها اینجا خوشحال هستند و همه آنها فوتبال بازی می کنند. توبیاس از ختافه به آلکورکون پیوست، ساش هنوز در ختافه است و دوروتیا در المپیا. سطح آموزش در اسپانیا برای پسران و دختران بسیار بالا است.»

دل پیرو در مورد آینده فوتبال ایتالیا گفت: «ما در فصل آینده پنج باشگاه در لیگ قهرمانان خواهیم داشت و نتایج در اروپا در چند فصل گذشته فوق‌العاده بوده است. اگر به جنبه مالی، تلاش ها و سرمایه گذاری هایی که در مقایسه با کشورهای دیگر می توانیم انجام دهیم نگاه کنیم، این می تواند نیمه پر لیوان باشد. ایتالیا با ایده و خلاقیت توانسته نقش مهمی در فوتبال اروپا داشته باشد. راه طولانی برای بازگشت به آنچه در دهه 2000 بودیم در پیش است، اما ما حتی بدون استادیوم های مدرن و با وجود بسیاری از جنبه های منفی در فوتبال خودمان، بازهم گام های مهمی به جلو برداشته ایم.»

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • «شبح کژدم» در خانه سینما