Web Analytics Made Easy - Statcounter

معمولاً محرومیت‌های موقت یک ماهه است و طبیعتاً محرومیت موقت محسن فروزان که در ارتباط با پرونده وی در کمیته اخلاق صادر شده، پایان یافته است. با این وجود شاید بهتر است باشگاه‌های خواهان این بازیکن طبق رویه موجود در صورت تصمیم برای انعقاد قرارداد، از کمیته اخلاق در رابطه با فروزان استعلام بگیرند.

البته قرار است در آینده نزدیک، کمیته اخلاق حکم پرونده فروزان را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا به دیدار تراکتورسازی و سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و چهارم هجدهمین دوره لیگ برتر بازمی‌گردد؛ در حالی که تراکتورسازی برای حضور در صدر به سه امتیاز این بازی نیاز داشت اما سپیدرود انتهای جدولی این مسابقه را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند.

بعد از این دیدار و گل‌های به ظاهر مشکوکی که محسن فروزان گلر نام آشنای تراکتورسازی دریافت کرد، محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازان تبریز انگشت اتهام را به سوی فروزان گرفت و او را به شرط‌بندی متهم کرد.

بعد از این ماجرا، کمیته اخلاق به سرعت به موضوع ورود کرد و محسن فروزان با حکم این رکن قضائی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانونی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم و برای او پرونده تشکیل شد.

البته این پایان ماجرا نبود و با ورود ضابطان قضائی به موضوع، فروزان و همسرش با حکم مرجع قضائی بازداشت و یک روز بعد هم با تودیع وثیقه آزاد شدند.

بر اساس این گزارش، تخلفات فروزان در دیوان تحقیقات کمیته اخلاق محرز شده و پرونده او اکنون در دیوان حکمیت این کمیته است تا حکم قانونی صادر شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه

کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، شب گذشته مشخص شد که تیمور ایوانف، معاون وزیر دفاع روسیه، که مظنون به دریافت رشوه است بازداشت شده و  تحت بازجویی سازمان‌های مجری قانون قرار دارد.

به گفته یک مقام نزدیک به نهادهای اجرای قانون روسیه، عملیات بازداشت این مقام وزارت دفاع بیشتر از یک ماه است که توسط ماموران سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات آماده شده بود. 

به گفته یک منبع دیگر، علاوه بر ایوانف، چند نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند که کمیته تحقیقات آنها را در انتقال پول دخیل می‌داند. احتمالاً صحبت بر سر تخلفات در اجرای قراردادهای ساختمانی در وزارت دفاع است.

یک مقام کمیته تحقیقات یادآور شد که طبق قانون 290 قوانین جزایی فدراسیون روسیه "دریافت رشوه" تا 15 سال زندان مجازات دارد و مقام، رتبه و مبالغ شرایط کلیدی در بررسی ماهوی پرونده تاثیری نداشته و فرد متخلف از این اتهامات مصونیتی نخواهد داشت.

سازمان های مجری قانون روسیه، شامل سرویس امنیت فدرال، وزارت امور داخلی و کمیته تحقیقات - به طور فزاینده‌ای درگیر چنین پرونده‌هایی است و از توانایی و اختیارات جدی در این زمینه برخوردار هستند. 

بازداشت تیمور ایوانف عصر روز سه شنبه مشخص شد. دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بازداشت معاون وزیر دفاع مطلع شده و در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.

ایوانف در 15 آگوست سال 1975 در مسکو به دنیا آمد. او تا سال 2012 در شرکت‌های مجتمع سوخت و انرژی کشور کار می کرد و بعداً معاون رئیس دولت منطقه مسکو شد. او از مارس سال 2013 تا زمان انتصاب خود به عنوان معاون وزیر دفاع در سال 2016، سمت مدیر کل یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت مسکن برای پرسنل نیروهای مسلح روسیه را بر عهده داشت.

دو مقام عالی رتبه اوکراینی متهم به فساد و دریافت رشوه شدند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی