Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،در این جلسه علی تکریمیان دبیر کارگروه و رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل راه و شهرسازی هرمزگان ضمن بیان تاریخچه پدافند غیر عامل در ایران با ارائه گزارشی از بخش های کلی کارگروه به بررسی نقاط ضعف و قوت آن پرداخت و اظهار داشت:تهدیدات دشمن قالباً نظامی نیست و در زمان صلح تهدیدات سایبری مردم محور و زیستی وجود دارد، با توجه به وضعیت حساس کنونی و حملات سایبری دشمن نیاز به تقویت بنیه دفاعی سایبری کارگروه بود لذا با برگزاری دوره های آموزشی و مانورهای سایبری نسبت به ایمن سازی سیستم های انفورماتیک اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه تمامی دستگاهها باید دارای اطلس امنیتی باشند، خاطرنشان کرد:دستگاهها می بایستبا شناسایی تهدیدات براساس سرمایه های زیر ساخت های حیاتی، حساس و مهم در مقابل تهدیدات کالبدی و سایبری مقاوم سازی کنند.

در ادامه این جلسه زینلی تختی مدیر کل پدافند غیر عامل استان هرمزگان با ذکر این نکته که باید پدافند غیر عامل در زندگی مردم به عنوان یک اصل دفاعی فرهنگ سازی شود عنوان داشت: تلاش کارگروه در جهت نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه و بخش های کالبدی سازمان خود است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان پدافندغیرعامل در کشور ، بومی سازی زیرساخت‌های سایبری بوده و در این راستا با توجه به شرایط استراتژیک استان نیاز به پرورش مربیان بومی است که آشنایی کامل به محیط و دارایی های سرمایه ای استان دارند.

وی در این جلسه ضمن جمع بندی نظرات حاضرین ، برنامه های سال ۹۸ کارگروه که شامل برگزاری جلسات، کارگاهها و کلاسهای آموزشی، برگزاری مانور و رزمایش و همچنین برپایی همایش با رویکرد پدافند غیر عامل در بخش تخصصی می باشد را به اعضای جلسه اعلام کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی راه و شهرسازی استان سالن اجتماعات معماری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات آماده سازی  ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در ۴ سایت استان سمنان خبرداد و گفت:  در سفر رئیس جمهور به استان سمنان دو هزار و ۵۸ واحد مسکونی افتتاح و یک هزارو ۱۵۸ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به واجدین شرایط اهدا می‌شود.
وی افزود: در کشور هم عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی  آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.
اکبری بابیان اینکه ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی در کشور در حال تامین است : از این میزان ۳۷ هزارو ۷۰۰ هکتار زمین شهری در حال طراحی و اجرا و ۲۴ هزار هکتار در مرحله ساخت است.
وی تصریح کرد: ۶۰۰هزار قطعه زمین روستایی  هم تامین شده که از این تعداد ۴۰۰ هزار در سامانه بارگزاری و ۸۰ هزار قطعه تحویل مردم داده شد.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ۴۹۰ واحد آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران