Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: شرایط برای علاقه‌مندان حوزه علم و فرهنگ آماده شده و امسال چیزی حدود 43 هزار ردیف استخدامی فرهنگیان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، حسین خنیفر عصر روز گذشته (شنبه) در حاشیه بازدید از جانمایی احداث دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل، اظهار کرد: با همکاری و پیگیری فرهنگیان آران و بیدگل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در صدد هستیم آموزش مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان را در آران و بیدگل آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خطه فرهنگ‌پرور، صنعتی و توریستی آران و بیدگل برای حرکت فرهنگی و اشتغال‌زایی نیاز به حمایت و همت خیران دارد تا الگویی ملی برای اشتغال فرهنگیان در سطح کشور باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، ادامه داد: فرصت خوبی برای جوانان تحصیل کرده لیسانس و بالاتر زیر 30 سال که علاقه‌مند به کار معلمی هستند پیش آمده تا با ردیف استخدامی که طراحی شده است، چیزی حدود 43 هزار نفر به شغل معلمی وارد خواهند شد تا به علم و فرهنگ کشور خدمت کنند.

به گزارش ایسنا؛ مقرر شد واحد پسران دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل، مهرماه 98 راه‌اندازی شود.

کد خبرنگار: 13094



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش شهرستان اشتغال اصفهان شورای اسلامی نماینده مردم در مجلس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از تعطیلی دو بیمارستان خصوصی متخلف بر اساس تصمیم قرارگاه سلامت استانی خبر داد و گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان رشت نیز تا پایان امسال تجهیز و افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد تقی آشوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به عقب‌ماندگی‌های گیلان در حوزه مراکز درمانی و سلامت اظهار داشت: مراکز جامع سلامت و بسیاری از ساختارهای درمانی استان هنوز فرسوده است و بهبود این ساختار مستلزم جذب بودجه و اعتبارات ملی ویژه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به مزیت گردشگرپذیری گیلان گفت: با توجه به حجم‌ مسافرانی که در فصول مختلف به گیلان سفر می‌کنند و شاید به 12 میلیون نفر برسند بایستی میزان بودجه‌ بیشتری‌ جهت رفع عقب‌ماندگی‌های گیلان در حوزه بهداشت و درمان اختصاص یابد تا شرایط بهتری برای ارائه خدمات درمانی‌ به مسافرین و مردم استان فراهم شود.

آشوبی با اشاره به انتخاب شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیست بلکه نیاز به همراهی و مشارکت مردم دارد از طرفی در بعضی عرصه‌ها برای مردمی‌سازی باید اعتماد مردم جلب شود.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص‌های سلامت افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با جذب، نوسازی و بهسازی فضای درمانی، تجهیزاتی نظیر انواع CT اسکن‌ها، آنژیوگرافی‌ها، پت اسکن، MRI ها، سونوگرافی‌ها و دیگر ملزومات سرمایه‌ای سطح سلامت مردم را ارتقا دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه رویکرد دانشگاه، ارائه خدمت بی‌منت و بدون اطلاع‌رسانی‌های گسترده است، گفت: بسیاری از خدمات ارائه‌شده نظیر فعال‌سازی CT اسکن مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور، مرکز جامع خدمات سلامت رشتیان و دیگر بخش‌ها راه‌اندازی شده و به مردم خدمت می‌کنند اما هنوز افتتاح رسمی نشده‌اند.

آشوبی از اجرای طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای 20 هزار خانوار در سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح همه مردم تحت پوشش قرار خواهند گرفت و نیروهای موردنیاز بهداشتی و درمانی به مردم خدمت خواهند کرد.

وی یکی از دستاوردهای نظام سلامت را توسعه شبکه بهداشت در گیلان دانست و گفت: شبکه بهداشت در گیلان یکی از مزیت‌های نسبی استان گیلان در کشور است که در بحران کرونا به سبب داشتن همین شبکه منسجم توانست در طرح شهید سلیمانی موفق شود و پیش از سایر استان‌ها این بیماری منحوس را کنترل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: امروزه برای نظام سلامت صرفاً افزایش تخت‌های درمانی ملاک نیست بلکه باید تلاش شود تا بیمار کمتری به مرکز درمانی مراجعه کند.

آشوبی از تعطیلی دو بیمارستان خصوصی متخلف بر اساس تصمیم قرارگاه سلامت استانی خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز علوم پزشکی گیلان است و در این حوزه با هیچ احدی تعارف نداریم.

وی نظام سلامت گیلان را یکی از استان‌های پیشرو در مردمی‌سازی سلامت دانست و گفت: این استان با تقویت اعتماد و جذب مشارکت‌های مردمی و خیران توانسته حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه از خیرین جذب کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه گیلان قطب پیوند شمال کشور است، گفت: مرکز پیوند مجهز با مشارکت خیرین سلامت در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت در حال احداث بوده و در آینده راه‌اندازی می‌شود.

آشوبی بر لزوم مساعدت همگانی در ارتقای سطح سلامت استان تأکید کرد و گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی نظیر بیمارستان 350 تختخوابی پورسینا و یا بیمارستان 421 تخت خوابی رشت نیازمند پیگیری و مساعدت همه‌جانبه است.

وی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بیمارستان 400 تختخوابی سایت لاکان رشت خبر داد و افزود: در تلاشیم تا پایان امسال این‌ بیمارستان را به افتتاح برسانیم؛ این بیمارستان از جمله بیمارستان‌هایی است که سال 1403 تجهیز خواهند شد و بودجه آن نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/612/.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست