Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم باشگاه‌های کشور «محمودآبادی» به نشان طلای رقابت‌ها دست یافت و «علی‌آبادی و داری» مدال رنگی جشنواره ملی معلولان را به گردن آویختند.به گزارش بلاغ،در  مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور پولادمرد خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

«علیرضا محمودآبادی» در وزن ۱۴۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان سنگین وزن این ماراتن ملی با گردن‌آویز طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی پاورلفتینگ با لوازم باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران با شرکت قریب‌بر ۱۵۰ ورزشکار نخبه بدنساز ایران برگزار شد که از خراسان‌جنوبی علیرضا محمودآبادی و ابوالفضل مقامی هماورد برترین‌های ایران شدند.

دو نشان رنگی بر گردن معلولان خراسان‌جنوبی در رقابت‌های کشوری

پرونده چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان کشور با معرفی برترین‌های مسابقات  رشته‌های متنوع این ماراتن ملی بسته شد.

 در رشته ویلچررانی این رویداد ورزشی غلامرضا داری توانخواه جسمی حرکتی خراسان جنوبی با کسب مدال طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

 زهرا علی آبادی نیز در رشته تنیس‌روی‌میز چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان کشور دز بابلسر استان مازندران با گردن‌آویز نقره به مقام نایب قهرمانی رقابت‌ها دست‌یافت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت:  این آزمون صبح و عصر روز پنجشنبه و همچنین صبح روز جمعه در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی این استان برگزار می‌شود.

داوود قرونه افزود: ساعت شروع آزمون های صبح ساعت هشت و ساعت شروع آزمون های عصر ۱۴ و ۳۰ است و نیم ساعت قبل از آغاز آزمون ها درهای حوزه های امتحانی بسته می شود.

وی بیان کرد : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در صبح روز پنجشنبه سه هزار و ۸۷۴ زن به همراه ۶ هزار و ۳۴۳ مرد در آزمون رشته ریاضی، ۲۰ هزار و ۲۵۱ زن و ۱۱ هزار و ۴۷۹ مرد در رشته علوم انسانی به رقابت می پردازند.

قرونه ادامه داد:  عصر روز پنجشنبه نیز چهار هزار و ۷۳ زن و هزار و ۴۲ مرد در رشته هنر و همچنین سه هزار و ۸۴۹ زن و ۲ هزار و ۱۹۹ مرد در آزمون رشته زبان با هم رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: صبح روز جمعه و در رشته تجربی ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در طول برگزاری این آزمون، بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است و این در حالی است که ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.

قرونه افزود: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد.

او اظهار کرد: داوطلبان باید از آوردن وسایل شخصی و اضافی از جمله کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت، کیف دستی، ساک دستی و دستگاه‌های ارتباطی و الکترونیکی شامل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری به جلسه آزمون خودداری کنند.

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

 
 

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳