Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در حاشیه مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) ضمن تشریح ویژگی های استراحتگاه زائر در سمنان، تاکید کرد: این مکان در حالی افتتاح شد که در آن سعی شده مایحتاج مسافران و زائران حرم امن رضوی شامل هشت دوش حمام را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه ۱۱۰ سکوی اقامت نیز دارد، ابراز داشت: ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی در محیطی وسیع از دیگر امکانات این زائرسرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سمنان با بیان اینکه استراحت گاه زائر پنج هکتار مساحت دارد و از لحاظ روشنایی، امنیت و… مورد تائید است، تاکید داشت: در این مکان پنج واحد آبخوری، شستشوی ظروف و حتی لباس شویی برای زائران رضوی و مسافران تعبیه شده است.

ناظم رضوی با بیان اینکه سمنان شهر خادم به زائران رضوی است، ابراز داشت: تکریم زائران امام رضا (ع) یکی از اهداف شهرداری محسوب می شود.

وی افزود: یکی از ویژگی های استراحتگاه زائر این است که از چادر زنی در کنار جاده، مخاطرات و مشکلات مسافران چون خاک، آفتاب و… جلوگیری کرده و مسافران را در فضایی مناسب تکریم و سرویس دهی می کند.

شهردار سمنان گفت: این مکان همچنین فرصتی برای استراحت رانندگان است چرا که بیشتر حادثه رانندگی در استان سمنان به واسطه خستگی، خواب آلودگی و همچنین عدم داشتن جلوه های بصری زیبا در راه ها، رخ می دهد.

کد خبر 4665880

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان زائران حضرت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی گفت: این نمایشگاه به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر و با همکاری بعثه رهبری در حج و زیارت، روز چهارشنبه گذشته (۲۹ فروردین) گشایش یافت و تا پایان ماه شوال (۲۰ اردیبهشت) فعال خواهد بود.   حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب، مکان این نمایشگاه را ضلع شرقی صحن غدیر حرم مطهر رضوی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه راوی محور است و روایان در این نمایشگاه حضور می‌یابند و در خصوص تحولات قبور ائمه بقیع (ع) و تخریب آن، به زائران رضوی توضیحاتی ارائه می‌دهند.   وی تصریح کرد: همچنین اساتید و کارشناسان در این نمایشگاه به سوالات و شبهاتی که در ذهن زائران، پاسخ می‌دهند.   در کتب تاریخی، حرم ائمه بقیع (ع) به عنوان «مشهد» و «حرم اهل بیت (ع)» معروف شده که در سمت غربی و منتهی الیه قبرستان بقیع واقع شده است.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت