Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نمایشگاه گروهی نقاشی پروین خلیلیان و تعدادی از هنرجویان، در نگارخانه و مرکز هنری سعدآباد برگزار می‌شود و افتتاحیه آن در ساعت 15 تا 19 روز پنجشنبه 27 تیرماه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سعدآباد، در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان از جمله حورا امامی، مریم بشارتی، نسترن ترابی، آرتیمیس جوادی، ریحانه خلیلی، پرنیان درویش، مهتاب سودی، مرضیه عزیزی، مهتاب محلاتی، مهنوش مرادی، ندا معتمد، محدثه مقیم، لعیا نکوکار به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آثار مذکور در سبک واقع گرا و با  تکنیک های مختلف نقاشی از جمله رنگ و روغن و سیاه قلم است که با هدف ایجاد انگیزه و خودباوری در هنرجویان و همچنین ایجاد همبستگی در هنرمندان به صورت گروهی در این نگارخانه برپا  می گردد.
بازدید از این نمایشگاه در روزهای 28 تیر تا 3 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 تا 16  برای عموم علاقه‌مندان، در نگارخانه و مرکز هنری سعدآباد به نشانی: میدان تجریش، میدان دربند، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، آزاد و رایگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه گروهی نقاشی سعدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود