Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز پرتوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی والیبال ایران امسال بازی های بسیار جذاب و تماشاگرپسندی در جریان رقابت های لیگ ملت ها به نمایش گذاشت و کسب عنوان پنجمی در بین غول‌های والیبال جهان نیز جایگاه قابل قبولی برای ایران است.

وی بیان کررد: همه بازیکنان ایران با تمام توان برای رسیدن به جمع ۶ تیم برتر تلاش کردند و نباید انتظار معجزه از آنان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقایسه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تیم ملی والیبال ایران با برخی تیم‌های متمول و ریشه دار جهان تا حدودی بی‌انصافی است و باید توقعات و انتظارات‌مان نیز در حد و اندازه داشته ها و سرمایه گذاری‌هایمان باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۲ رویداد مهم شامل مسابقات انتخابی المپیک روسیه و جام ملت های آسیا را پیش رو دارد که باید در یکی از این ۲ رویداد ورزشی، سهمیه حضور در المپیک را کسب کند.

پرتوی افزود: ناکامی در لیگ ملت‌ها چندان مهم نیست و برای جبران آن باید از هم اکنون به فکر حضوری قدرتمند در رقابت های کسب سهمیه المپیک باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۲:۳۰ بامداد شنبه به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد با این نتیجه ایران با ۲ شکست در مرحله گروهی حذف شد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد.

رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ سال ۱۳۹۸ در ۲ مرحله انجام می شود که در مرحله ابتدایی ۲۴ تیم برتر مسابقات در ۶ گروه چهار تیمی به صورت متمرکز به میدان می روند و تیم ملی ایران در این مرحله از مسابقات که در دهه دوم مرداد ماه امسال برگزار می شود، با تیم های روسیه، کوبا و مکزیک هم گروه است که این مسابقات در کشور روسیه برگزار می شود.

تیمی که در این گروه بتواند صدرنشین شود، به صورت مستقیم راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو می شود.

بر اساس تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا، هشت تیم برتر قاره در مسابقات جام ملت های آسیا در ایران، مرحله دوم انتخابی المپیک را به صورت متمرکز برگزار خواهند کرد و در پایان این مسابقات که در دی ماه برگزار می شود نیز یک تیم راهی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ می شود.

والیبال ایران در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار و پس از ۵۲ سال به المپیک راه پیدا کرد و آرزویی که برای همه نسل های والیبالی ایران طی نیم قرن اخیر به یک رویای دست نیافتنی شده بود به واقعیت پیوست.

۷۱۵۶/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با 3 ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7:04.78 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران