Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: به‌مناسبت میلاد حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع)، آیین اختتامیه شب‌های شعر کرامت رضوی امشب، یکشنبه 23 تیرماه در زاهدان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: شب‌های شعر کرامت رضوی از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان است که از 18 تیرماه در شهرستان نیمروز (در منطقه سیستان) آغاز شد؛ سپس در دلگان (در منطقه بلوچستان) ادامه یافت و در نهایت، آیین اختتامیه آن در زاهدان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: امسال آلبوم شعر «رضوی» در مدح امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به سه گویش فارسی، سیستانی و بلوچی تولید و به جشنواره رضوی ارسال شد که نفرات برگزیده انتخاب و آثار در قالب یک کتاب جمع‌آوری و به علاقه‌مندان اهدا خواهد شد.
مسگرانی با اشاره به اینکه جشن‌ها باید به سمت مردمی شدن سوق داده شود، اظهار کرد: حضور خودجوش مردم در مراسم امسال بیش از سال‌های گذشته بود، این نشان می‌دهد که کم کم باید سکان هدایت بزرگداشت این ایام و برگزاری مراسم دهه کرامت را به‌طور کامل به دست مردم بسپاریم، همان طور که در سال‌های گذشته این اقدام تا حدی انجام شده و تأثیرهای مثبتی را در برداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا شب شعر دهه کرامت شعر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان