Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر در مورد تجربه شخص خودم بخواهم صحبت کنم قدیمی­ترین خاطره­ام در مورد هیجان دیدن یک مسابقه ورزشی که در ساعاتی غیر از ساعت­های معمول مسابقات ورزشی داخلی برگزار می­‌شد شفاف‌­ترین خاطره مربوط به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است، مسابقه‌­ای که شنیدن تهدیدهای فراوان بابت غیبت در زمان مسابقات ، کم شدن نمره انضباط و میان­ ترم از ذوق دیدن پخش زنده رقابت کم نکرد، با برگشت به خانه هم از تمام توانم استفاده کردم تا بالاخره با التماس و اشک پدر و مادرم راضی شدند برای دیدن مسابقه خانه باشم و از مدرسه غایب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنج همه تهدیدها و التماس‌ها به کنار، دیدن اون مسابقه لذت بی­ نظیری داشت! هم برای من و هم برای همه کسانی که هر طور بود محدودیت­ها را شکست داده بودند و راه های دیگری برای دیدن مسابقه به ذهنشان رسیده بود. راه حل هر چه بود خاطره­ای شیرین به قدمت 21 سال از آن به جا ماند ؛ ۲۱ سال که تکنولوژی با سرعت هر چه بیشتر آرزوها را به حقیقت تبدیل کرد.

بعد از گذشت 21 سال مهم نیست چه زمان کجا هستید، هر زمان دسترسی به حجم وسیعی از اطلاعات امکان پذیر است و زندگی بسی هیجان انگیز شده است.

خیلی به جزییات و پیشرفت علم و تکنولوژی در همه زمینه ­ها نمی­ پردازم و فعلا فقط با ورزش ادامه میدم، برای ورزش دوست ها چی بهتر از اینکه دیدن هر مسابقه ای از هرجایی که هستی و حتی بدون جلب توجه دیگران با تلفن همراه ممکن هست.

شاید بعضی ها از هزینه ها شکایت داشته باشند ، که البته بدون چاره نیست. یکی از راه حل های دیدن مسابقات ورزشی استفاده از تلویزیون همراه رایتل است که دسترسی به آن هم از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و هم از طریق وبسایت رایتل امکان پذیر است. برای استفاده داشتن سیم کارت رایتل و استفاده از دیتا سیم­کارت و رفتن به آدرس tv.rightel.ir  تنها کاری است که لازم است انجام بدین تا دیدن مسابقات ورزشی نیم بها محاسبه شود.

زیبا نیست؟

2121

کد خبر 1279508

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رایتل ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم ترکیه ارز دیجیتال خودرو دونالد ترامپ تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین
  • صدای همیشه جوان
  • پخش مسابقه «شهروند و مافیا» از تلویزیون