Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مسؤولان نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" از آمادگی این نیروها برای آغاز حمله‌ نهایی علیه طرابلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، صالح بوحلیقه، افسر عملیات تیپ ۷۳ پیاده نظام در نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی ویژه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اظهار کرد: نیروهای ارتش ملی لیبی برای ورود به میدان الشهداء شهر طرابلس آماده می‌شوند و تعقیب و بازداشت شبه‌نظامیان مسلح پس از موفقیت طرح بیرون کردن دشمن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوحلیقه در ادامه گفت: ارتش ملی لیبی وارد مرحله جدیدی خواهد شد و ما خود را به ورودی‌های میدان شهداء الکرامه خواهیم رساند، دشمن شکست می‌خورد و از هم می‌پاشد و از میدان درگیری به سمت مسیرهای تروریستی همیشگی خود در شهر فرار می‌کند.

این مسؤول نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در پاسخ به سوالی درباره درگیری‌هایی که با ورود این ارتش در طرابلس رخ خواهد داد، گفت: بله پس از اجرای موفق طرح بیرون کردن دشمن طی ۳۷ عملیات در طرابلس روند تعقیب و بازداشت آنها آغاز خواهد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی اتاق عملیات الکرامه در ارتش لیبی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد، یگان هوایی حملات دقیق و قدرتمندی را علیه پایگاه‌های شبه‌نظامیان در شهر غریان انجام داد که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از اعضای شورای بنغازی هم‌پیمان با تشکیلات القاعده شدند.

همچنین نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی تحت فرمان خلیفه حفتر از ساکنان شهر طرابلس خواستند از اطراف نقاط استقرار نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی در این شهر دور شوند.

این نیروها در ادامه از ساکنان طرابلس خواستند تا حد امکان از مناطق درگیری دوری کرده و در نزدیکی این پایگاه‌ها و نقاط استقرار شبه‌نظامیان و به صورت مشخص مناطق صلاح‌الدین و الهضبه حضور نداشته باشند.

این نیروها اوایل آوریل گذشته حمله‌ای را علیه طرابلس، مرکز دولت وفاق ملی آغاز کردند، آنها هدف خود را آزادسازی طرابلس از "شبه‌نظامیان تروریست" اعلام کرد، در مقابل دولت وفاق ملی نیز نیروهای خود را به مقابله با "شورشیان" دعوت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر طرابلس لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز یکشنبه (2 اردیبهشت ماه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گفتنی است این اولین دیدار فرماندهان بلندپایه نیروهای مسلح با رهبر انقلاب پس از حمله سپاه به 2 پایگاه نظامی اسرائیل است.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897873

دیگر خبرها

  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل