Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکسی‌ دیده‌نشده‌ از فرمانده نیروی قدس سپاه در حال تبرک‌جستن به پرچم بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) منتشر شده است.


به گزارش شریان نیوز امروز یازدهمین روز از ماه ذی‌القعده و مصادف با میلاد سراسر برکت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) است. امام رضا(ع) در سال ۱۸۳ هجری قمری به امامت رسیدند و بیست سال عهده‌دار آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت امام رضا(ع) همانند سایر ائمه معصومین(ع) به شهادت رسیدند و هم‌اکنون حرم منوّر و مطهرشان در شهر مشهد ملجاء خیل عظیمی از عشاق  و دلدادگان آن حضرت(ع) است.

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا (علیه‌السلام) عکسی از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال تبرک‌ جستن به پرچم بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) منتشر شده است.

در ادامه تصویر مربوطه را مشاهده می‌کنید. 

 

برچسب هاحضرت علی بن موسی الرضا

منبع: شریان

کلیدواژه: حضرت علی بن موسی الرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام میکائیل محمدپور رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز سومین سال بزرگترین رویداد مردمی استان، پویش مردمی «شهر همدل» در شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: این برنامه در یادمان شهدای گمنام علقمه با همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام، ستاد مردمی پویش شهر همدل و شورای تحول محله کاظم آباد برگزار شد.

وی افزود: طرح هر محله یک قربانی برای نیازمندان با همت و تلاش مردمان خون گرم وخیرخواه استان برای سومین سال مصادف با روز ولادت کریم اهل بیت
حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همزمان در سراسر استان مازندران به یاد عالم خدوم حضرت آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی و ۱۰۴۰۰ شهید والامقام استان اجرا شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ قریب به سه هزار و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار رأس قربانی در محلات استان توسط مردم انجام شد و این سنت حسنه همه ساله در حال برگزاری است.

کد خبر 6062906

دیگر خبرها

  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصویر
  • چرا به امام حسن(ع)، کریم اهل بیت گفته می‌شود؟
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • فضائل بی نظیر امام حسن مجتبی(ع) در دیدگاه علمای اهل سنت
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
  • چرا امام حسن (علیه السلام) را مجتبی و کریم اهل بیت می‌گویند؟
  • اطعام ۲۵ هزار زائر در شب میلاد امام حسن + تصاویر
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع)