Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:09:16 GMT

اخبار برون مرزی سیما| نمایش هوش‌سیاه۲ از آی‌فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۵۳۸۷

اخبار برون مرزی سیما| نمایش هوش‌سیاه۲ از آی‌فیلم

سری دوم مجموعه پلیسی «هوش سیاه» به دنبال فصل اول آن،‌ از آی‎فیلم روی آنتن می‌رود. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «هوش سیاه2» از دوشنبه بیست و چهارم تیرماه هر روز ساعت 20 پخش می‌شود. کارگردان این مجموعه مسعود آب‌پرور است، تهیه‌کنندگی آن را سید مرتضی فاطمی بر عهده داشته‌ و آرش قادری فیلم‌نامه آن را نگاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، مجید واشقانی، ارسلان قاسمی، حمید ابراهیمی، جمشید گرگین، امیررضا دلاوری، حسین سحرخیز، پیام دهکردی، سودابه بیضایی و کمند امیرسلیمانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

در این فصل می‌بینید: جمشید کاظمی پس از دستگیری و زندانی‌شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می‌گیرد. با گریز او از زندان، سرگرد احمدی برای دستگیری مجدد او وارد عمل می‌شود.

بر اساس این گزارش، بازپخش این مجموعه تلویزیونی در ساعت‌های 4صبح و 12 ظهر خواهد بود.

خیزش یهودیان اتیوپیایی در برنامه «داخل اسرائیل»

در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» در شبکه هیسپان‌تی‌وی  به موضوع تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی و درگیری و تظاهرات یهودیان اتیوپی در  این اراضی اختصاص دارد. برنامه «داخل اسرائیل» در این قسمت موضوع شورش و خیزش یهودیان اتیوپیایی را بررسی می‌کند که در پی در پی کشته شدن کارگر یهودی مهاجر اتیوپیایی تظاهراتی در سرزمین های اشعالی برپا شد که همچنان ادامه دارد.

جنایت اخیر صهیونیست‌ها علیه یک جوان اتیوپیایی، زخم‌های کهنه نژادپرستی علیه سیاهپوستان مهاجر اتیوپی را تازه کرده، به طوری که اعتراضات گسترده ای را علیه رژیم آپارتاید اسرائیل به همراه داشته است.

معترضین در سراسر سرزمین اشغالی از دوشنبه دو هفته گذشته در این اعتراضات، تبعیض نژادی سازمان یافته علیه جامعه یهودیان فالاشا را به شدت محکوم کردند. برگزار کنندگان این اعتراضات اعلام کردند که این تظاهرات  ادامه خواهد داشت. «داخل اسرائیل» که به بررسی مظاهر فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون اختصاص دارد، این هفته به بررسی جوانب این موضوع می‌پردازد.

«داخل اسرائیل» سه شنبه 25 خرداد ساعت 5:30 و 14:30، چهارشنبه 26 خرداد ساعت 4:30 به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان‌تی‌وی پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 10:30 و جمعه ساعت 13:30خواهد بود.

آغاز پخش «پرواز در ارتفاع صفر» در آی‌فیلم

پخش سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با دوبله عربی، برای مخاطبان عرب‌زبان آی‌فیلم از دوشنبه بیست و چهارم تیرماه آغاز می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» در شبکه آی‌فیلم به عربی دوبله شده و با عنوان «بین الحب و الوطن» از کانال عربی روانه آنتن می‌شود.

این مجموعه به کارگردانی عبدالحسن برزیده، زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند.

قصه این سریال درباره زندگی خلبانی با بازی شاهرخ استخری است که به‌تازگی ازدواج کرده و هم‌زمان با شروع زندگی‌اش بین انتخاب زندگی و حضور در جنگ دچار تردید می‌شود.

علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی از بازیگران اصلی «پرواز در ارتفاع صفر» هستند.

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت 22 به‌وقت مکه روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های 04:00، 10 و 16 روز بعد بازپخش خواهد شد.

معاون برون‌مرزی صداوسیما: پرس‌تی‌وی وارد حوزه استحفاظی رسانه‌های غول‌پیکر دنیا شده است/ یک روزی که پیام برون‌مرزی عقب بیفتد، خسارت می‌بینیم

آی‌فیلم انگلیسی «زمین انسان‌ها» را نمایش می‌دهد

سریال «زمین انسان‌ها» به کارگردانی ابوالحسن داوودی از امروز، یکشنبه بیست و سوم تیرماه روانه آنتن کانال انگلیسی این شبکه می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی با دیدی اجتماعی به مسائل حوزه پزشکی می‌پردازد. در یک بیمارستان چند پزشک در حال گذراندن دوره هستند تا تخصص خود را در رشته مغز و اعصاب بگیرند و بیماران با خود قصه‌های متفاوتی را به داستان می‌آورند.

علی نصیریان، سروش صحت، زنده‌یاد عسل بدیعی، مائده طهماسبی، امید روحانی، بهمن زرین‌پور، داریوش اسدزاده، افسانه ناصری، رضا آحادی و امیرمحمد زند در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«زمین انسان‌ها» هر روز در ساعت 18 به‌وقت GMT و 22:30 به‌وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های 04:30، 13:30 و 19:30(به‌وقت تهران) روی آنتن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آی فیلم رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آی فیلم رسانه ملی تلویزیون آی فیلم رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید