Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ساوه گفت: در سالجاری پروسه و  نحوه توزیع اعتبارات شهرستانی به ویژه در نقاط روستایی تغییر می یابد

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش نوبران با اشاره به در پیش بودن توزیع سالاانه اعتبارات بودجه ای افزود: بنا داریم در سالجاری توزیع اعتبارات با مشارکت دهیاران و با استفاده از نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی آنان صورت گیرد بدین گونه که اینکار پس از احصاء کامل نیازها و براساس اولویت سنجی و بررسی دیدگاه‌های کارشناسی شده با تاکید بر نظرات دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده است تا اعتبارات خوبی برای شهرستان در سالجاری جذب شود و با پیگیری های مستمر میزان بودجه تخصیص یافته را ارتقا خواهیم داد، اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های بخش نوبران مانند بهسازی جاده بیات و محورهای موصلاتی بخش حیاتی است و باید به فوریت اجرایی شود که در سالجاری اعتبار مورد نیاز را تخصیص خواهیم داد.

فرماندار ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه مردم سالاری دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: از برکات انقلاب اسلامی آزادی بیان و طرح مشکلات مردم به صورت آزادانه و با صراحت کلام است. این افتخار برای نظام اسلامی است که مردم به بیان آزادانه افکار خود می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری مردم از نظام از جمله دستاوردهای مبارک نظام اسلامی است، افزود: تعامل و همکاری مسئولان با دهیاران شکاف‌های احتمالی بوجود آمده را هم پوشانی خواهد کرد.

میرزایی از مدیران و دهیاران خواست تا مردم داری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند و افزود: تلاش همه مدیران برآورده کردن خواسته‌ها و مطالبات مردمی باشد و به گونه ای با مردم خوش رفتاری و برخورد خوب داشته باشند که اگر خواسته مردم برآورده نشد همان برخورد خوب در اذهان باقی بماند.

وی شفافیت در امور و خدمت رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به مشکلات مردم گفت: به دلیل حجم بالای مشکلات مردمی در آینده نزدیک با جمعی از مدیران شهرستانی به منظور بازدید و بررسی نیازها و مطالبات این بخش نشست هم اندیشی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه در سفری یک روزه به بخش نوبران علاوه بر گلباران گلزار شهدای شهرهای غرق آباد و نوبران و نیز دیدار با خانواده شهیدان امیر الله امینی در غرق آباد و عیسی دادخواه در نوبران با ائمه جمعه این دو شهر دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ساوه در آئین دیدار با ائمه جمعه شهرهای غرق آباد و نوبران بر حضور مستمر و حداکثری مدیران و دستگاههای اجرایی در نماز جمعه تأکید کرد و افزود: برپایی میز خدمت توسط مدیران در نماز جمعه موجب تسهیل در برآوردن مطالبات مردمی خواهد داشت.

وی بر تعامل و هم پوشانی در امور مردم تأکید کرد و افزود: نهاد مقدس نماز جمعه مظهر وحدت است و باید در سایه اتحاد و انسجام و پرهیز از تفرقه از همه ظرفیت‌های خدمت به مردم استفاده کرد.

وی به ظرفیت‌های مناسب غرق آباد و نوبران اشاره کرد و گفت: ظرفیت بالای نیروی انسانی و فراهم بودن زیرساخت‌های مناسب بستر مطلوبی برای توسعه این منطقه فراهم کرده است. باید از ظرفیت‌های نخبگان این منطقه‌ در تجمیع عوامل توسعه‌ای استفاده کرد و لازم است با ایجاد بانک اطلاعاتی از شناسنامه نخبگان و افراد تأثیرگذار از این مزیت در جهت پیشرفت بخش بهره برداری کرد.

فرماندار ساوه همچنین در دیدار با خانواده شهیدان نیز گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا مثال زدنی است و والدین معزز شهدا با تاسی به حضرت زینب سلام الله علیها به ما درس اخلاق ایثار و شهادت می آموزند.

وی تاکید کرد: شهدا برای ما امنیت و اقتدار نظام را به ارمغان آوردند و وظیفه ما بزرگداشت یاد و خاطره آنان و نیز حضور در بین خانواده های آنان به منظور پاسداشت راه پرافتخاری است که در راه اعتلای میهن اسلامی پیمودند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساوه از دیگر برنامه‌های سفر معاون استاندار و فرماندار ساوه به بخش نوبران بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایثار و شهادت حضرت زینب خانواده خدمت رسانی به مردم شوراهای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی بوده و در موعد مقرر قابل بهره‌برداری خواهد بود.

سید محمد اعتماد اعجازی ۹ فروردین در جریان بازدید از پروژه های در دست اجرای شهر اردبیل گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی پل بسیج طبق زمانبندی مشخص شده پیش می رود و این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار اردبیل افزود: برنامه‌ریزی میشود تا فاز اول پل بسیج  شهریورماه به بهره برداری رسد و مراحل نیز هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل شود.

وی بر تکمیل پل نیایش اردبیل تأکید کرد و افزود: ساماندهی  این پروژه از طرف ورودی کارشناسان  و ورودی کوثر هم در حال تکمیل است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: با تکمیل این دو پروژه گام مهمی در توسعه شهر اردبیل برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان اردبیل را یکی از اولویت های مهم عنوان کرد وگفت: این پروژه ها هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد