Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:30:22 GMT

غرق شدن 2 برادر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۵۷۰۳

غرق شدن 2 برادر در کرمانشاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جسد دومین نفری که روز گذشته در رودخانه منطقه درود فرامان غرق شده بود، صبح امروز (۲۳ تیر) پیدا شد.

عادل شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه دو برادر ۲۲ و ۲۵ ساله روز گذشته (۲۲ تیر) برای ماهیگیری به رودخانه منطقه درودفرامان رفته بودند، اظهار کرد: متأسفانه این افراد به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در رودخانه غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جسد برادر بزرگ‌تر روز گذشته ساعت حدود ۱۳ پیدا شد و تلاش‌های برای پیدا کردن جسد برادر کوچک‌تر تا صبح امروز ادامه داشت که در نهایت ساعت ۹ صبح امروز (یکشنبه) حدود دو کیلومتر دورتر از محل غرق شدن، پیدا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم عملیاتی پنج نفره امداد و نجات هلال احمر از روز گذشته پای کار بود، گفت: برای پیدا کردن جسد برادر دوم آقای پرورش غواص ماهر کرمانشاهی نیز همکاری داشت.

شفیعی با اشاره به گرمای هوا و حضور بیشتر افراد در رودخانه‌ها برای شنا و ماهیگیری، خاطرنشان کرد: آشنایی کامل به فنون شنا هم باعث نمی‌شود افراد در مناطق خطرناک و شنا ممنوع وارد آب شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌اله هاشمی گفت: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: به سرعت یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه مجدداً آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جستجو توسط تیم‌های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جستجو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جستجوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز / پنجشنبه/۲ تیم امدادی دیگر با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست (با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: جسد این مرد امروز توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6088748

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش