Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@22:57:51 GMT

بازارداغ گریم‌های چندساعته چندمیلیونی!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۵۹۶۸

تابستان فصل رونق مراسم عروسی است و یکی از مهم‌ترین هزینه‌های این روزهای یک مراسم عروسی هزینه آرایشگاه عروس است که گاهی با خدمات تخصصی جانبی سر از دو تا سه میلیون تومان درمی‌آورد. ناطقان: در این روزها که اوج عروسی و مراسم ازدواج را داریم سر آرایشگاه‌ها نیز بسیار شلوغ است و گاهی برخی از آرایشگاه‌های مطرح هفت، هشت عروس را طی روز آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهم‌ترین نکته درباره آرایشگاه‌های عروس در این ایام هزینه بسیار زیاد و به نوعی لاکچری این آرایشگاه‌ها است که گاهی با انواع خدمات جانبی به سه میلیون تومان هم می‌رسد.

سالن‌های آرایشی که برخی از آنها چیزی از هتل کم ندارند و بخش زیادی از هزینه‌ای که از مردم می‌گیرند بابت همین فضا و دکوراسیون است.

نرخ خدمات عروس از حدود ۱.۵ میلیون تومان بسته به نوع خدمات و نوع آرایشگاه آغاز می‌شود و برای برخی آرایشگاه‌های برند که خدماتی مانند طراحی و کاشت ناخن، خدمات رنگ و زیبایی مو، پاکسازی پوست و … را نیز انجام می‌دهند به بیش از سه میلیون تومان می‌رسد.

اما آیا این میزان هزینه برای چند ساعت زیبایی منطقی است و آرایشگاه‌ها حق اخذ چنین ارقامی را دارند؟

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه کرمانشاه با بیان اینکه نرخ آرایش معمولاً به صورت توافقی بین عروس و آرایشگاه تعیین می‌شود، گفت: آرایشگاه‌هایی که قیمت بالاتری برای آرایش و گریم عروس می‌گیرند خدمات تخصصی‌تری ارائه می‌کنند و از مواد بهتری هم استفاده دارند.

فاطمه کندوله در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه بر اساس آخرین تعرفه سال ۹۵، هزینه آرایش صورت عروس و آرایش موهای آن ۷۰۰ هزار تومان است، افزود: باید در نظر گرفت که بر اساس نرخ تورم امروز این هزینه بسیار بیشتر شده است.

وی از افزایش قابل توجه قیمت مواد مصرفی مورد نیاز آرایشگاه‌ها یاد کرد و ادامه داد: اجاره ملک و سایر هزینه‌های آرایشگاه‌ها نیز به میزان قابل توجهی بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه آرایش عروس نسبت به درجه آرایشگاه‌ها نیز متفاوت است، خاطرنشان کرد: قطعاً این تعرفه برای آرایشگرانی که چند بار در سال دوره‌های تخصصی می‌گذرانند و خدمات خود را به روز می‌کنند با سایر آرایشگاه‌ها متفاوت است.

کندوله اضافه کرد: به علاوه نوع مواد مصرفی، شرایط آرایشگاه، اتاق عروس و … نیز بر تعرفه خدمات عروس اثرگذار است.

وی با بیان اینکه در برخی موارد در کنار خدمات معمولی خدمات جانبی مانند پاکسازی پوست، خدمات ناخن و… نیز به عروس‌ها ارائه می‌شود، تاکید کرد: این امر نیز بر رقمی که بابت آرایش عروس دریافت می‌شود، اثرگذار است.

رئیس اتحادیه آرایشگران کرمانشاه گفت: مجموع این عوامل باعث می‌شود طیف متغیری از هزینه آرایش عروس را داشته باشیم که البته عمدتاً به صورت توافقی بین عروس و آرایشگر تعیین می‌شود.

کندوله اضافه کرد: البته مجموع این عوامل باعث نمی‌شود آرایشگران قیمت‌های بسیار زیاد و غیرمنطقی را از عروس‌ها بابت ارائه خدمات، دریافت کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: بازار داغ ، گریم های چند ساعته ، چند میلیونی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار داغ چند میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین،گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات  درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان  برای سال ۱۴۰۳  صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.
 پاک آیین افزود: محاسبه  تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با  رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی
  • «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران (+ جداول)
  • «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + عکس